کد خبر 1139976
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
از تساوی با ذوب آهن ناراحتم/ با رحمان رضایی درگیری نداشتم

سرمربی تیم فولاد خوزستان از عملکرد بازیکنانش در اولین بازی لیگ انتقاد کرد و گفت: تیم ذوب آهن مدام داور را تحت فشار گذاشت و صحبت‌هایی از روی سکوها مطرح شد که درست نبود.

به گزارش مشرق، جواد نکونام بعد از تساوی تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته نخست لیگ بیستم صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

* اگر بازیکنان ما بخواهند اینقدر بی خیال باشند که بازی برده را ببازیم کارمان سخت می‌شود. بازیکنانمان باید حواسشان باشد و باید بدانند کجا هستند. امروز دچار اشتباهات فردی شدیم و در دو دقیقه گل خوردیم. خدا را شکر تیم به بازی برگشت و با تغییراتی که انجام دادیم توانستیم گل تساوی را بزنیم.

* از این مساوی ناراحتم. باید بازی را راحت در نیمه اول می‌بردیم ولی نیمه اول را از دست دادیم به خاطر اشتباهات خودمان و در نیمه دوم دیدار هرچه گذشت کار سخت‌تر شد. حریف از دقیقه ۷۵ بازی مستقیم انجام داد و ما را وادار به اشتباه کرد. برای بردن ما دیگر دیر شده بود ولی وقتی چَک خوردیم تازه یادمان افتاد باید فولاد باشیم. قطعاً بیشتر تلاش می‌کنیم تا راه طولانی را خوب طی کنیم.

بیشتر بخوانید:

جدال نکونام و رحمان رضایی برنده نداشت

* مشکل دیگری که دیروز برای ما ایجاد شد، سه بازیکن فولاد در یک دقیقه مصدوم شدند. امروز روی نیمکت ۱۸ بازیکن داشتیم. کارت یکسری بازیکنان نرسید و سه نفر هم دیروز در عرض یک دقیقه آسیب دیدند. نمی دانم چه شد در یک نقطه از زمین این اتفاق رخ داد ولی ما فولاد هستیم و بازیکنان باید بدانند در چه جایگاهی هستند.

* اصلاً چالشی با رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن نداشتم. رحمان دوست من است و با هم رفیق هستیم.

* بازیکنان ما باید بدانند در چه باشگاه بزرگی هستند. اینجا نیستیم که هر روز بگوییم خوب است یا بد. هر روز باید پیشرفت کنیم و موفق باشیم. اگر قرار نبود پیشرفت کنیم نفرات جدید نمی‌گرفتیم. هدف گذاری فولاد این است که هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم و باید نسبت به سال گذشته بهتر باشیم. چیزی که برایمان مهم است این است که روحیه مبارزه طلبی داشته باشیم مثل هر تیم دیگری.

* صحنه پنالتی (در وقت‌های تلف شده به سود فولاد) دور بود. در صحنه گل دوم حریف، اعلام خطا به سود ذوب آهن اشتباه بود و همان توپ را گل خوردیم. یک مقدار سوت داور بعد از اعتراض تیم حریف برگشت و تیم ما هم عقب نشینی کرد. داور اشتباهی که اینقدر اعتراض از تیم ذوب آهن در پی داشته باشد، مرتکب نشد. داور را تحت فشار گذاشتند و حتی از روی سکو صحبت‌هایی می‌شد که درست نبود. به نظرم باید یک مقدار کنترل کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس