کد خبر 1139961
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
صادقی: نگران بودیم داور تحت تاثیر اعتراض‌ها قرار گیرد/مسلمان سن بالایی ندارد

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره دیدار مقابل پرسپولیس گفت: اعتراض‌ها به داوری از سوی کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس زیاد بود و نگران بودم داور تحت تاثیر اعتراض‌ها قرار گیرد.

به گزارش مشرق، ابراهیم صادقی در نشست خبری پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته نخست بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر که در ورزشگاه دستگردی برگزار و با تساوی بدون گل پایان یافت، اظهار کرد: در دیدار پایانی فصل قبل، با نتیجه ۳ بر صفر برابر پرسپولیس شکست خوردیم و در این فصل کاری که می‌توانیم انجام دهیم، تغییر ذهنیت بازیکنان است.

وی افزود: معتقدم بازیکنان‌مان در شروع لیگ خوب بودند و هدف‌مان این است که خوب بازی کنیم و خوب نتیجه بگیریم. البته روند بازیکن‌سازی را هم باید ادامه دهیم.

سرمربی سایپا ادامه داد: امروز مقابل تیمی به میدان رفتیم که چهار مرتبه پیاپی قهرمان لیگ برتر شده و به فینال آسیا نیز صعود کرده است. در این مسابقه، ما نیز موقعیت‌های خوبی داشتم و در مجموع از بازیکنانم راضی هستم؛ البته  چند بازیکن در حد خودشان ظاهر نشدند و جا دارد بهتر شویم.

وی تأکید کرد: در مجموع به بازیکنان‌مان به خاطر عملکردی که داشتند، تبریک می‌گویم و جا دارد بهتر بازی کنیم تا در این فصل نتایج بهتری بگیریم.

بیشتر بخوانید:

توقف پرسپولیس در افتتاحیه/ سایپا ترمز مدافع عنوان قهرمانی را کشید +فیلم

صادقی در پاسخ به سوالی درباره محسن مسلمان و اینکه سن بالایی دارد، گفت: او خیلی سن بالایی ندارد و ۲۹ سالش است. ایرادی که فصل قبل داشتیم این بود که خیلی جوان بودیم و این فصل سعی کردیم بازیکنان با تجربه‌تر جذب کنیم تا به ما کمک کنند.

 سرمربی سایپا در پاسخ به سوال دیگری درباره عملکرد اکبرمنادی گلر این تیم نیز گفت: حامد لک نیز در پایان مسابقه درخشش خوبی داشت و اگر واکنش او نبود، امکان داشت یک بر صفر پیروز شویم.

وی درباره عملکرد تیم داوری و اخراج کامیابی‌نیا نیز اظهار کرد: در مجموع مشکلی نبود اما اعتراض‌ها زیاد بود و نگران بودم داور تحت تاثیر اعتراض‌ها قرار بکیرد اما خوب توانست بازی را کنترل کند.

سرمربی سایپا درباره برگزاری مسابقه در ورزشگاه دستگردی نیز گفت: حق طبیعی ماست که در ورزشگاه خودمان بازی کنیم و کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی، از ورزشگاه آزادی هیچ چیزی کم نداشت و دو تیم بازی خوبی روی زمین ارائه کردند. ما باید از شرایط میزبانی خود استفاده کنیم و زمین و رختکن ها کیفیت بسیار خوبی داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس