اطراف اقامتگاه بایدن، منطقه پرواز ممنوع اعمال شد

اداره هوانوردی آمریکا اطراف محل اقامت بایدن، حریم هوایی امن ایجاد کرده حال آنکه هرلحظه انتظار می‌رود با اعلام نتیجه نهایی، ناآرامی‌ها و اعتراضات خیابانی به اوج برسد.

به گزارش مشرق به نقل از ایندپندنت، شمارش آرای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا رو به پایان است. در همین حال،  ادعای دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه، مبنی بر بروز تقلب و لزوم توقف شمارش آرا، موجب شده تا طرفداران وی با تجمع در سطح خیابان‌ها، فضای پساانتخاباتی را به شدت ملتهب کنند.

همزمان، اداره هوانوردی فدرال آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که دستکم تا روز جمعه، اطراف منزل بایدن و چند نقطه دیگر از شهر «ولینگتون» در ایالت «دلاوِر» را جزئی از «حریم هوایی دفاع ملی» تلقی خواهد کرد.

محدودیت موقت پرواز معمولاً وقتی اعمال می‌شود که یا وضعیت خطرناکی بروز کرده باشد؛ یا رویدادی خاص در جریان باشد و یا اینکه هشداری کلی برای این نهاد صادر شده باشد.

با این حال، این اداره هیچ توضیحی درباره علت اعلام این وضعیت در اطراف اقامتگاه بایدن ارائه نکرده است اما می‌توان آن را به عنوان تشدید تدابیر امنیتی در آستانه پیروزی احتمالی او در انتخابات تعبیر کرد.

در سال ۲۰۱۶ نیز، اطراف منزل هیلاری کلینتون نامزد بازنده انتخابات، وضعیت مشابهی اعمال شد. بایدن تا کسب ۲۷۰ رای الکترال لازم برای ورود به کاخ سفید، فقط ۶ رای کم دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    1 0
    بیشرف کاخ ساخته برای زن و بیچه هاش....اشرافیت مترفین مرفهین بی درد.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس