کد خبر 1139457
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کاهش ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی قیمت سکه/ کشتی‌آرای: حباب سکه ۷۰۰ هزار تومان کم شد

کشتی‌آرای از کاهش ۷۰۰ هزار تومانی حباب سکه در روز جاری خبر داد و گفت: قیمت سکه با کاهش ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شده است.

به گزارش مشرق، محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: درحالی که اونس جهانی طلا نسبت به دیروز افزایش داشته و به 1916 دلار رسیده ولی در بازار داخلی به دلیل کاهش محسوس قیمت ارز، قیمت طلا و سکه کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه قیمت طلا و سکه متناسب با تحولات سیاسی کاهش یافته است، افزود: قیمت سکه دیروز 15 میلیون و 200 هزار تومان بود ولی امروز با کاهش 2 میلیون و 400 هزار تومانی به 12 میلیون و 800 هزار تومان رسیده است.

کشتی آرای از کاهش 700 هزار تومانی حباب سکه نسبت به دیروز خبر داد و گفت: حباب سکه از یک میلیون و 750 هزار تومان به یک میلیون و 50 هزار تومان کاهش یافته است.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تأکید براینکه خرید و فروش در بازار با احتیاط انجام می شود، گفت: قیمت نیم سکه با 500 هزار تومان کاهش 7 میلیون و 300 هزار تومان، ربع سکه با 300 هزار تومان کاهش 5 میلیون و 200 هزار تومان و سکه یک گرمی با 150 هزار تومان کاهش 2 میلیون و 750 هزار تومان شده است.

به گفته کشتی آرای، هم اکنون هر مثقال طلای آبشده با 550 هزار تومان کاهش نسبت به دیروز با قیمت 5 میلیون و 150 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار نیز با 140 هزار تومان کاهش با قیمت یک میلیون و 190 هزار تومان در بازار فروخته می شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    12 3
    لعنت خدا به کسانی که اقتصاد را گروگان گرفته اند به امید بستن و مذاکره با آمریکا شیطان بزرگ
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    11 3
    نقشه تون همین بود که همه چی رو گرون کنید و بعد بایدن که پیروز شد یکمی ارزون کنید که بگید امریکا همه کاره ست و باید مذاکره کنیم لعنت بر خائنین داخلی
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    6 3
    مرگ بر بایدن مرگ بر ترامپ مرگ بر اصلاح طلب های دانکی مانکی
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    7 0
    امیدوارم کسانی که کاسب تحریم بودند و دلار و سکه در خانه هایشان انبار کردند به روز سیاه بشینند
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    2 0
    14:25آلاهی آمین..
  • سید IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    3 1
    سلام زمانی که ترامپ آمد در رسانه ها وگفت من کشور ثروتمند ایران را با برنامه هایم فقیر کردم قلبم شکست حالا میگویند سکه حباب ۷۰۰ هزارتومانی دارد واقعا یک دلار آمریکا ۳۰هزار تومان
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
      0 0
      درست رای بدین تا دلتون نگیره. اینقدر به احمدی نژاد بدبخت تهمت زدین و فحش دادین حالا حالا باید افسرده و بدبخت و فقیر باشین تا...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس