روزهای شگفت‌انگیز "بچه‌مرد" در لیگ قهرمانان(عکس)

ستاره نروژی و جوان دورتموند همچنان به گلزنی‌های خود برای تیمش ادامه می‌دهد و آماری حیرت‌انگیز و فوق‌العاده را از خود در دوران حضورش در جمع زنبورها به جای گذاشته است.

به گزارش مشرق، ارلینگ برات هالند ستاره 20 ساله و درخشان دورتموندی‌ها که به واسطه قد بلند و اندام درشت به "بچه‌مرد" در میان اهالی فوتبال در نروژ شهرت پیدا کرده، روزهای رویایی را در فوتبال اروپا سپری می‌کند و آماری درخشان را از خود در جمع شاگردان فاوره به جای گذاشته است؛ هالند پیش از پیوستن به دورتموند، درخشش خود در لیگ قهرمانان اروپا را سالزبورگ آغاز کرد و پس از گذراندن فصلی رویایی در این تیم، با پیشنهادات بسیاری مواجه شد و سرانجام به جمع زنبورهای آلمانی پیوست.

هالند که امشب در دیدار تیمش مقابل کلوب بروخه دو بار توانسته برای تیمش در یک نیمه گلزنی کند، حالا رکورد ویژه خود در گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا را بهبود بخشیده و در 11 دیداری که در پیراهن سالزبورگ و دورتموند در رقابت‌های UCL به میدان رفته، 14 گل به ثمر رسانده که آماری فوق‌العاده به شمار می‌آید؛ فارغ از گلزنی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، هالند رکوردی ویژه با پیراهن دورتموند هم دارد.

او برای زنبورها در 28 بازی که در تورنمنت‌های مختلف به میدان رفته، 26 گل به ثمر رسانده و آماری حیرت‌انگیز را از خود به جای گذاشته است؛ آماری درخشان که پس از درخشش رابرت لواندوفسکی در خط حمله دورتموند، نوید پدیدار شدن مهاجم بزرگی دیگر را در دنیای فوتبال می‌دهد و باید دید هالند می‌تواند مسیر فوق‌العاده مهاجم لهستانی و پیشین زنبورها را سپری کند یا خیر؟ کارنامه تحسین برانگیز هالندِ 20 ساله در ماه‌های اخیر نشان می‌دهد که به نظر پاسخ این سوال نمی‌تواند منفی باشد!

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    0 3
    ززززررررییییششششکککک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس