جام جهانی 2022

کمیته آماده سازی پروژه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از رکوردهای جدید این میزبانی در تاریخ رقابت های جام جهانی خبر داد که به نفع هواداران و فوتبالیست هاست.

به گزارش مشرق، کمیته آماده سازی پروژه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در جدیدترین گزارش به رکوردهای جالب این دوره از جام جهانی که می تواند بهترین شرایط را برای هواداران و فوتبالیست مهیا کند، پرداخت.

بیشتر بخوانید:

شجاع برای الریان خوش یُمن بود

این کمیته در گزارش خود عنوان کرد: جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می تواند بهترین جام جهانی تاریخ برای هواداران فوتبال و تیم های ملی حاضر در این رقابت ها باشد. هواداران می توانند برای اولین بار در تاریخ جام جهانی در یک روز بیش از یک بازی را از نزدیک تماشا کنند. در این رقابت ها به دلیل نزدیک بودن مسافت ورزشگاه ها از یکدیگر، هواداران فوتبال می توانند در یک روز ۲ الی ۳ بازی را از داخل ورزشگاه شاهد باشند.

بیشتر بخوانید:

تمجید المعز علی از پرسپولیس؛ فوتبال نه؛ آنها می‌جنگند

حداکثر مسافت میان ورزشگاه ها ۷۵ کیلومتر است و هر هوادار می تواند در یک روز تا ۳ بازی را از داخل ورزشگاه شاهد باشد. از آن طرف تیم های فوتبال در این رقابت ها باید خستگی سفر را فراموش کنند چون مسافت نزدیک ورزشگاه‌های میزبان این رقابت‌ها خستگی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و ۲۰۱۸ روسیه برای رسیدن به بازی بعدی را از بین برده است.

فوتبالیست ‌ها می‌توانند از این نزدیکی ورزشگاه‌ها برای آمادگی بیشتر استفاده کنند. هر تیمی برای جابه جایی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بیش از ۳۵۰ کیلومتر سفر نخواهد کرد و این مسافت برای یک دوره از جام جهانی در تاریخ این رقابت ها بی سابقه است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Erfan IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    1 0
    من حتما میرم
  • محمد IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    1 0
    پرواز ارزان بزارید تا علاقمندان بتوانند از هر شهری که هستند با هواپیما به کشور قطر سفر کنند برای تماشای بازیها.بخصوص از شهرهای مرزی و نزدیک به این کشور..
  • بنده خدا IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    0 0
    فعلا بزارید ببینیم اصلا برگزار میشه یا نه. فعلا که کرونا داره میتازونه و احتمالا جام ملتهای اروپا و المپیک که یک سال تاخیر خورده بودن باز هم عقب بیوفتن. اون وقت اگه بیوفتن سال ۲۰۲۲ ممکنه جام جهانی عقب بیوفته. ان شا الله شر ویروس منحوس هر چه زودتر کم بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس