کد خبر 1138397
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
۳ کشته و ۷ زخمی در تیراندازی‌های شیکاگو

در حالیکه چند ساعت تا آغاز انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا باقی نمانده است، رسانه‌ها از وقوع یک حادثه تیراندازی در «واشنگتن دی سی» خبر دادند.

به گزارش مشرق، ساعاتی پیش در آستانه آغاز رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نزدیکی هتل «هالیدی این کاپیتال» «واشنگتن دی سی» و محل استقرار خبرنگاران روس تیراندازی رخ داد.

ببینید:

فیلم/ اعتراضات در منهتن به خشونت کشیده شد

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «تاس»، پلیس منطقه کلمبیا (واشنگتن‌ دی سی) امروز (سه‌شنبه) که گزارش‌هایی از شنیده شدن صدای تیراندازی در اطراف هتل محل استقرار خبرنگاران روس در پایتخت دریافت کرده بود، در گزارش‌ اولیه خود از این حادثه گفت: «گزارش‌هایی از شنیده شدن صدای تیراندازی در این منطقه در حدود ساعت ۱۸:۳۷ به وقت محلی (۰۳:۰۷ بامداد سه‌شنبه به وقت تهران) دریافت شده است. هیچ اطلاعاتی درباره قربانیان در دست نیست».

با اینحال، خبرگزاری تاس به نقل از خبرنگاران شبکه «ان تی وی» که در هتل محل حادثه مستقر بودند، گزارش کرد که هیچ‌کس در این حادثه زخمی نشده است.

در حالیکه امروز ساعت ۱۴:۳۰ امروز سه‌شنبه ۱۳ آبان انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا آغاز می‌شود، ترس و نگرانی بر جامعه آمریکا سایه افکنده است و بسیاری از رسانه‌ها از احتمال وقوع آشوب در شهرهای مختلف آمریکا قبل و بعد از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داده‌اند.

طبق گزارش‌ها منتشر شده، اکثر ایالات آمریکا به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و بسیاری از فرمانداران ایالات آمریکا، گارد ملی را برای مقابله با هرگونه آشوب احتمالی به صف کشیده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس