کد خبر 1138382
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
سیامک نعمتی

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سپاهان، استقلال، تراکتور و فولاد رقبای ما هستند ولی ما هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا قهرمانی پنجم را به دست آوریم.

به گزارش مشرق، سیامک نعمتی در برنامه فوتبال برتر با اشاره به تاثیر حضور بازیکنان جدید در پرسپولیس اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*بازیکنان جدید در موفقیت پرسپولیس نقش داشتند و امیدوار هستم روند خوبشان را ادامه دهند.

*با پرسپولیس قرارداد دارم و فکر نمی‌کنم هیچ وقت در استقلال بازی کنم.

*۵-۴ تیم خیلی خوب داریم که سال گذشته هم در جمع مدعیان بودند و توانستند تیم‌های خود را حفظ کنند که این موضوع کار ما را سخت‌تر خواهد کرد.

*سپاهان، استقلال، تراکتور و فولاد رقبای ما هستند، چون یارگیری خوبی داشتند، ولی ما هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا قهرمانی پنجم را به دست آوریم و این اتفاق مهم در ذهن مردم بماند.

*من شماره ۸۸ را می‌پوشم. سال اول حضورم در پرسپولیس احمد نوراللهی شماره ۸ را می‌پوشید که من ۸۸ را انتخاب کردم، ولی الان واقعا این شماره را دوست دارم.

*مباحثی در قراردادم وجود دارد که انشاالله درست می‌شود. بحث تمدید قرارداد نیست، ولی موضوعاتی در قراردادم وجود دارد که امیدوارم در جلسه با سمیعی و کشوری که امروز (دوشنبه) و فردا خواهد بود، برطرف شود.

*بندی در قراردادم نداشتم که اگر به تیم ملی دعوت شوم، قراردادم بالاتر برود اما دعوت شدنم به تیم ملی یکی از بهترین خبرهایی بود که در زندگی‌ام شنیدم.

*از اسکوچیچ بخاطر اعتمادش ممنون هستم و امیدوارم اگر دوباره در فهرست قرار بگیرم و بازی کنم، برای موفقیت تیم ملی بجنگم و پاسخ اعتماد اسکوچیچ را بدهم.

*دست‌هایی در کار هست تا پرسپولیس را اذیت کنند. کشورهایی هستند که قدرت‌شان از AFC هم بیشتر است و عیسی را محروم کردند، در حالی که او چندین سال این خوشحالی را انجام می داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    3 1
    از تو صد برابر گنده تر در هر دو باشگاه قپی میامدند!! تو که عددی نیستی. رنگ سبز اسکناس از هر رنگی قویتره. هفته پیش لوگو مالی را دیدیم!! چند سال پیش یک استقلالی بود که کلی شعار داده بود ولی بعد رفت پرسپولیس!! حالا هم از پرسپولیسیها قرمز تر شده!! پول کجاست؟
  • حامد IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    3 0
    شیامک بوی پول بیاد وسط میری استقلال
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 0
    تو رو خدا بیا بازی کن
  • ستاره IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    0 0
    به جهنممممممم بازی نکن کی میخواد تو بازی کنی ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس