13 آبان بهترین زمان برای نمایش چهره واقعی آمریکاست/ گره زدن اقتصاد به نتایج انتخابات آمریکا خطای استراتژیک است

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: ما زمانی قوی خواهیم شد که به منابع داخلی‌مان تکیه کنیم و در سایه این قوی شدن می‌توانیم جایگاه بهتری در سطح دنیا داشته باشیم.

به گزارش مشرق، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست راهبردی آمریکا توسط مدیریت پشت صحنه صهیونیست‌ها مشخص می‌شود و عبور از این سیاست راهبردی برای هیچیک از رؤسای آمریکا میسر نیست.

وی افزود: دشمنی آمریکا به کشور ما چیزی نیست که با تغییر رؤسای جمهور آمریکا کم یا زیاد شود بلکه با رفتن و آمدن دمکرات‌ها و جمهوریخواهان شیوه این دشمنی تغییر می‌کند. به عنوان مثال یکی شمشیر می‌کشد و دیگری با پنبه سر می‌برد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گره زدن اقتصاد کشور به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یک خطای استراتژیک است و از مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس و از تمام کسانی که در این حاکمیت کشور سمت و پستی دارند می‌خواهم مراقب سخنان خود در این باره باشند تا زمینه سو استفاده دشمنان را فراهم نکنند.

زاهدی خاطرنشان کرد: گره زدن اقتصاد کشور به مذاکره با آمریکا یک خطای راهبردی است و ما زمانی موفق خواهیم شد که به منابع داخلی خودمان تکیه کنیم.

وی در پایان گفت: در سایه تکیه بر منابع و ظرفیت‌های داخلی است که ما می‌توانیم قوی شویم نه در سایه مذاکره با غرب و وقتی قوی باشیم در دنیا حرف ما را می‌خوانند و الا یک کشور ضعیف جایگاهی در سیاست بین‌الملل ندارد و همین‌طور به کنار زده می‌شود.

زاهدی با اشاره به سالروز یوم الله ۱۳ آبان تاکید کرد: این روز نماد استقلال طلبی و فعالیت ضداستکباری ملت ایران است؛ در واقع ۱۳ آبان بهترین زمان برای نمایش چهره واقعی آمریکاست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    2 0
    از كرامات نماينده كرمان اين است كه بعد از گذشت چهار دهه تازه مى فرمايند به منابع داخلى بايد تكيه كرد ! چشم قربان ، چشم !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس