کد خبر 1138209
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
لطفی

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از لغو مراسم ۱۳ آبان در سراسر کشور به دلیل کرونا خبر داد.

به گزارش مشرق، نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفت‌وگوی زنده با شبکه خبر از لغو مراسم ۱۳ آبان در سراسر کشور خبر داد.

وی گفت: طی چند هفته آینده تمام برنامه‌ریزی‌ها و مقدمات در نظر گرفته شده بود که با توجه به شیوع کرونا در کشور، مراسمات گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان با حفظ تمام پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، محدود بودن تجمعات و کوتاه بودن زمان مراسم، در مراکز استان‌ها برگزار شود.

لطفی با بیان اینکه همه اقدامات لازم برای برگزاری مراسم فردا انجام شده بود و همه دستگاه‌های ذیربط از جمله وزارت بهداشت و وزارت کشور در جلسات برنامه‌ریزی مراسم حضور داشتند، اظهار داشت: تا امروز که برگزاری برنامه‌های ۱۳ آبان در تهران و مراکز استان‌ها اعلام شد،‌ از سوی هیچ دستگاهی، مخالفتی اعلام نشد، امّا امروز اعلام شد که نباید مراسم ۱۳ آبان برگزار شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: به احترام مردم عزیز کشور و نیز برای حفظ انسجام دستگاه‌های کشور، ما به تصمیم لغو مراسم ۱۳ آبان احترام خواهیم گذاشت، بنابراین فردا هیچ مراسمی در سراسر کشور برگزار نشد و همه با هم ضمن حفظ روحیه استکبارستیزی، به بیانات رهبر معظّم انقلاب در این روز گوش فرا خواهیم داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    9 5
    کاره درست
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    5 5
    احسنت
  • ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    10 9
    ظاهرا مدیران برجامی و بی تدبیر دوباره مثل ماجرای ماه محرّم امسال رفتار کردن. اون موقع هم اول با برگزاری بهداشتی مراسمات محرّم زیر سقف بلند موافقت کرده بودن و هیئتها هم محیطهای سقف بلند رو آماده کردن ولی بعدش یه روز قبل محرّم یهو همه چیو لغو کردن. چرا اول با مراسمهای بزرگ و ملی موافقت میکنن و بعدش یه روز قبل مراسم رو لغو میکنن؟ مگه ملت ایران بازیچه برجامی های بی تدبیر هستن؟
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    9 5
    ستاد کرونا کارش شده اعلام تصمیم در دقیقه 90 تا همه آچمز شوند.
  • US ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 0
    لاکردار کرونا چه کرد !!! همه مراسمها شده داخل اطاق خونه از کلاس درس بگیر تا 13 آبان و غیره
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 4
    دولت و هر روز یک تصمیم.
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 3
    قراره خود آمریکاییها در خاک آمریکا با آتش زدن پرچم آمریکا بر پا کنن .
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    7 0
    رییس ستاد کرونا کیه؟ حاج حسن
  • محسن IR ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    2 6
    همین دو سه روز پیش، یک کسی توییتی گذاشته بود و نوشته بود چون روحانی کشور را به مدت دو هفته تعطیل نمی کند، خون مردم بر گردن اوست. و مشرق هم آن توییت را منتشر کرده بود و کامنت نویسان هم برای آن به به و چهچه کرده بودند. اما حالا که مراسم 13 آبان را لغو کرده اند همین کاربران اعتراض می کنند که چرا لغو کرده اند! انگار از نظر بعضی ها، ارزش خون مردم فقط زمانی است که بتوان با آن روحانی و دولتش را تخریب کرد! (مشرق لطفاً سانسور نکنید)
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    1 4
    مرگ بر سیاهی مرگ بر طاعون نیرنگ همه یعنی مرگ بر آمریکا شیطان بزرگ
  • نصر IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 1
    یکی از بهترین راه های مبارزه با امریکا اجتناب از اجرای سیاست های اقتصادی نظام سرمایه داری در کشور است .نظام بانکی ما سیاست های پولی بانک مرکزی امریکا (فدرال رزرو ) را با عناوین اسلامی انجام میدهند.فعالیت بازار بورس بر اساس سیاست های بورسی آمریکا و غرب انجام میگیرند.ازاد سازی اقتصاد ما بر اساس سیاست های لیبرالی و غیر کنترل شده غربی و امریکایی است .پروتکل های بهداشتی ما که امروز روز 13 ابان را تعطیل کرد از سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی دستور میگیرد.نظام اموزشی کشور بر اساس دستور العمل های امریکای برنامه ریزی میشوند .همچنین در بستن امکان مذهبی و تعطیلی مراسمات مذ هبی از صهیو نیست ها دستور میگیریم در حالی که در عراق همسایه به اصطلاح ما مراسم اربعین را برگزار کردند نه تنها کرونا بیشتر نشد که ، غیب شد گویی که اصلا چیزی بنام کرونا وجود نداشته است .امروز رو سیزده آبان را بنا بگذاریم بجای شعار مرگ بر امریکا با اجرای دستورات الهی و احکام قران وسنت پیامبر صلوات الله علیه و ائمه معصومین علیه السلام ولغو قوانین غربی و غیر اسلامی از کشور علاوه بر نجات کشور از دستان اختاپوسی صهیونیزم جهانی پوزه آنها را بصورت عملی بخاک مالیده و دستانشان را از کل منطقه قطع کنیم . انشا الله با این کار انتقام همه شهدای کشور و سالها سختی و فشاری که از جانب آنها بر کشور تحمیل شده است گرفته خواهد شد آگر خدا بخواهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس