کد خبر 1138182
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اصلاح شد

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا خاطر نشان کرد: در ۶ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در پرونده‌های بالای پنج میلیارد ریال، ۲۲ درصد افزایش کشفیات را داشته ایم.

به گزارش مشرق، سرهنگ جلال امینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با اقدامات تخصصی و تلاش‌های شبانه روزی مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سراسر کشور، این پلیس نسبت به زمان مشابه سال قبل افزایش ۲۱ درصدی ارزش ریالی در کشف پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در نیمه اول سال جاری داشته است.

وی افزود: این افزایش کشف در حالی است که پلیس در تعداد متهمان دستگیر شده در رابطه با قاچاق کالا و ارز در بازه زمانی مزبور کاهش ۱۲ درصدی داشته است و این موضوع بیانگر کیفی شدن مقابله‌ها و برخورد و دستگیری قاچاقچیان اصلی به جای خرده پاهاست.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا خاطر نشان کرد: در ۶ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در پرونده‌های بالای پنج میلیارد ریال، ۲۲ درصد افزایش کشفیات و در تعداد پرونده‌های قاچاق با ارزش ریالی زیر صد میلیون ریال چهار درصد افزایش داشته است که این امر نشان دهنده تغییر سمت و سوی کشف از خرد به کلان است.

سرهنگ امینی با اشاره به اینکه در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، برخورد با دانه درشت‌ها در حوزه قاچاق کالا کماکان در دستور کار قرار دارد از هموطنان درخواست کرد؛ در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    0 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس