شمال ایران جز جاذبه های گردشگری مهم و البته پرطرفدار کشورمان محسوب می شود درست است که در حال حاضر به دلیل شرایط موجود در تمام دنیا و ایران مسافرت ها به حداقل رسیده اما همچنان در همین میزان سفر نیز طبق آمارها شهرهای شمالی رتبه اول ورود گردشگران را به خود اختصاص داده اند؛ شمال و سفر به آن برای خیلی ها یادآور خاطرات خوش گذشته است و حس و حالی متفاوت دارد و ممکن است گردشگران بارها و بارها به هر کدام از شهرهای شمالی مسافرت کنند و با اجاره ویلا در شمال برای اقامت چند روزه خود هر بار خاطرات خوشی را در ذهنشان به یادگار بگذارند.

شاید به دلیل دسترسی، امکانات و جاذبه های رایگان و فراوان شمال است که دوست داریم از هر فرصتی برای سفر به این خطه سرسبز استفاده کنیم و کنار ساحل زیبایش آرامشی که همیشه به دنبالش بوده ایم را تجربه نماییم اما یکی از مشکلاتی که این روزها بیشتر افراد با آن مواجه هستند تامین هزینه های سفر و اقامتگاه است.

با افزایش تورم و بالا رفتن هزینه های زندگی، بسیاری از افراد ترجیح می دهند قید سفر را تا چند وقت بزنند و از امکانات شهر خودشان برای سرگرمی و تفریح استفاده کنند. اگر چه این روش هم می تواند هزینه های زندگی را تا حدی کنترل کند، اما به کمک چند نکته ساده می توان سفر کم هزینه تری را تجربه کرد.

یکی از همین نکات، انتخاب هتل یا اقامتگاه ارزان و با قیمت مناسب است. اگر دلتان برای سفر به شمال تنگ شده است و در عین حال بودجه زیادی برای این کار ندارید و یا نگران بهداشتی بودن ویلاهای شمال هستید؛ در این مقاله همراه ما باشید تا با هم نحوه رزرو بهترین ویلاهای اجاره ای در شمال را با کمترین هزینه بررسی کنیم.

در تعطیلات خاص برنامه سفر به شمال نچینید

درست است که تعطیلات فرصتی مناسب برای سفر از جمله برای افراد شاغل و کارمندان محسوب میشود اما همانطور که میدانید و یا شاید تجربه ای هم در این زمینه داشته باشید در تعطیلات و زمان های شلوغ و پر مسافر در شهرهای شمالی با افزایش قیمت اجاره بهای اقامتگاه ها در این منطقه مواجه شده میشویم که در بعضی موارد شاهد افزایش دو برابری کرایه هر شب اقامت نسبت به روزهای عادی همان اقامتگاه بوده ایم که در نتیجه برای داشتن یک سفر اقتصادی، مسافرت در تعطیلات و پیک جابه جایی ها انتخاب مناسبی نیست.

ویلاهای تخفیف دار در شمال را پیدا کنید

بله درست خواندید! ویلاهای تخفیف دار اجاره ای در شمال وجود دارد که بعضی اوقات مانند کالاهای تخفیف خورده فروشگاه ها اجاره بهای این ویلا ها نیز شامل تخفیف میشود اما چگونه این ویلاهای تخفیف دار را پیدا کردن نیز سوالی است که به احتمال زیاد در ذهن شما هم وجود دارد؟

رنتی جا را بشناسید

رنتی جا  (rentija.com)یکی از سایت هایی است که در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه های معتبر داخلی فعالیت میکند و در توانسته  رضایت کاربران خود که شامل گردشگران و میزبانان میشوند را به دست آورد، سایت رنتیجا پر از امکانات و قابلیت های متنوعی است که استفاده از آن ها می تواند فرآیند اجاره ویلا در شمال و یا در سراسر کشور را تسهیل کند و سفری بی دغدغه از جهت اقامتگاه برای مسافران ترتیب دهد.

در رنتی جا شما میتوانید حتی ویلای تخفیف دار نیز برای اقامت خود پیدا کنید کافی است در مرورگر اینترنت خود از هر جای دنیا کلمه رنتی جا را جستجو کنید و با بخش های مختلف این سایت آشنا شوید. برای آن هایی که بودجه محدودی دارند یا در حال حاضر نمی توانند هزینه زیادی برای رزرو هتل صرف کنند اینگونه ویلاها بهترین و البته معقول ترین گزینه خواهند بود. هر از چند گاهی سری به سایت رنتی جا بزنید و از ویلاهای تخفیف داری که ثبت می شود بازدید کنید. شاید در میان این آگهی ها، ویلای رویایی تان را پیدا کردید و چند شبی را مهمان آن شدید.

آگهی های اجاره ویلا در شمال رنتی جا را بررسی کنید

هر روز آگهی های مختلفی در سایت رنتی جا ثبت می شود. افرادی که صاحب ویلا و اقامتگاه هستند، برای اینکه دسترسی مستقیمی به مشتریان خود داشته باشند، ترجیح می دهند خودشان دست به کار شوند و به عنوان مالک در این سایت ثبت نام کنند که در نتیجه افراد واسطه در این بین دخل و تصرفی ندارند و باعث افزایش نرخ اجاره بها نمیشوند

پس اگر دلتان می خواهد سفر ارزان تری داشته باشید و در عین حال بهترین و با کیفیت ترین خدمات را دریافت نمایید، سری به رنتی جا بزنید و آگهی های آن را به طور مداوم بررسی کنید. بدون شک در میان این آگهی ها به گزینه ای که مدنظرتان هست و با نیازهایتان سازگار است خواهید رسید. بعد از اینکه آگهی مربوط را پیدا کردید، کافی است  درخواست رزرو خود را ثبت کنید و مابقی کار را به دست میزبان هوشمند و شایسته خود یعنی رنتی جا بسپارید.

خبرنامه رنتی جا را دنبال کنید

برای همه ما پیش آمده است که بخواهیم سفر کنیم، اما زمان دقیق آن را ندانیم یا نتوانیم زمان دقیقی برایش مشخص کنیم یا میخواهید از آگهی اقامتگاه هایی که شامل تخفیف شده اند به سرعت اطلاع پیدا کنید بهتر است در خبرنامه رنتی جا ثبت نام کنید و از اخبار جدید این سایت در خصوص شرایط اقامتگاه ها مطلع شوید. تنها در این صورت است که می توانید بهترین ویلاها را با کمترین هزینه یافته و در صورت نیاز یکی از آن ها را اجاره کنید.


** این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس