سیما سادات لاری نمایه

لاری ضمن اعلام آخرین آمار بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴۰ نفر بر اثر کرونا جان باختند.

به گزارش مشرق، دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از دیروز تا امروز ۱۲ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۲۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۲۳ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۲۸ هزار و ۷۸۰ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۵ هزار و ۷۳۸ نفر رسید البته خوشبختانه تا کنون ۴۹۱ هزار و ۲۴۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گفته لاری ۵۳۱۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون پنج میلیون و یک هزار و ۴۲۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

نمودار روند کشوری موارد بستری و سرپایی مطابق با تصویر زیر است:

کرونا , وزارت بهداشت , بهداشت و درمان ,

نمودار روند کشوری موارد فوت شده بر اثر ابتلا به کرونا در تصویر زیر آمده است:

کرونا , وزارت بهداشت , بهداشت و درمان ,

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 0
    روزی ۳۰۰ نفر که گذشت ملت داره به روزی پانصد نفر هم عادت میکنه. ترکیه زلزله ۶.۶ ریشتری اومده کلا ۸۰ نفر تلفات دادن بعد ایران روزی ۴۰۰ به بالا تلفاتش هست دیروز هم که اتوبان تهران کرج قزوین شلوغ بود مجدد. چند نفر دیگه بابد از دنیا برن تا مسئولین یه تصمیم جدی بگیرند؟
  • IE ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    5 0
    نمکی ، چکار میخوای بکنی البته به غیر از وعده ساخت واکسن و طرفداری از مدافعان سلامت به غیر از این دو کار که همیشه دست اویزت شده.. هان!... مسولین و دولتی‌ها هم که کارشون نمیشه و دوبار دوبارم میگیرن و باز خوب میشن.... حداقل کاریشون بشه که دردی از مردم تسکین پیدا کنه...
  • رهام حسامی IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 1
    عوض این حرفها که میگید .ریشه کرونا را از بین ببرید .تا زمانی که امریکا در جهان هست کرونا هست
    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      3 1
      اجرای طرح ترافیک عامل شلوغی مترو و اتوبوسها و افزایش ابتلا و فوت است. اجرای طرح ترافیک را متوقف کنید.
  • انصاف یعنی چی؟!! IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 0
    جمعیت ایران به صد میلیون نفر نمی رسه!!! ولی چین جمعیتی معادل یک میلیارد و چهارصد میلیون نفر داره و تلفات صفر بعلت همین کرونا داره یا حداقل تلفات خیلی کمتر از ایران داره چرا؟؟؟؟؟!!!! نوع مدیریت بحران و نوع حاکمیت مهمه نه اینکه فقط ماسک بزن!!!!!!!!
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 1
    در اینکه دولت اهمال و کم کاری میکنه هیچ شکی نیست،.متاسفانه چیزی که من 2-3 ماهه به چشم دیدم اینه که بیماران کرونایی خودشون رو قرنطینه نمیکنن و متاسفانه اطرافیان خودشون رو هم دارن بیمار میکنن و این چرخه ادامه دارد...
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      3 1
      برا ی اینه که دولت حمایت نمیکنه اگه 1 ماه قرنطینه میکرد به هر خانواده 5 میلیون میداد تلفات صفر میشد.
    • IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      2 0
      والا همه اونهایی که خودشون رو قرنطینه نمیکنن مشکل مالی ندارن تعداد کثیری شون فقر فرهنگی دارن.
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    علی برکت...
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    تا 500 نشود بازی نشود
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      1 0
      خدا نکنه.!!!
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    4 0
    برام سواله چرا افغانستان و عراق تلفات و ابتلای کمتری دارند ؟؟؟
    • شریفی IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      3 2
      بسمه تعالی با اینکه خودم ماسک میزنم ولی بعنوان یک دانشگاهی عرض میکنم که ذرات نانویی ویروس کرونا با این ماسکهای معمولی آن هم با حفره های ازاد کنار صورت و بینی و ... هیچ فایده ای ندارد و فقط تقلید کورکورانه و توجیهات بی پایه و غیر علمی از سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی است.
  • شفیق IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    1 0
    امروز از نوشهرچالوس برگشتم یک سفر دوروزه با هزار ترس و لرز! فاجعه س شهرهای شمالی نه رستوران، خیابان،بروشگاه ،هتل ،ساحل، کافی شاپ...اثری از ماسک و فاصله اجتماعی نیس بگی ماسک انگار فحش بهشون دادی اصلا قبول ندارن! بنظرم تهران هزار بارم تعطیل بشه کافیه فقط چند نفر طی هفته به شمال سفر کنن همه ناقل خواهند بود کافیه رفت وامد یک روز وسط هفته رو تو جاده رصد کنید از همه پلاکهای شهرهای مختلف سفر دارن و ناقل برمیگردن، وقتی دو نفر در یک فضا ماسک داشته باشن احتمال سرایت به مراتب کمتر از حالتی ست که فقط یکنفر ماسک داره و اون یکی سرفه یا عطسه داشته باشه! اصلا تا ماسک همه شهرها اجباری نشه و جریمه تعیین نشه اوضاع بدترخواهد شد اونجا شاید بخاطر رطوبت هوا ریه هاشون زیاد درگیر نمیشه ولی هر کی سفر کنه مطمینا ناقل خواهد شد و به گفته وزارت بهداشت به 430نفر انتقال خواهد داد
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    2 0
    مشرق جان طب سنتی و داروی امام کاظم علیه السلام رو چرا حذف کردی حرف خوبی زده بود.
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      0 0
      حذف نکرده توبخش دیگری آمده فرماندار تهران بالای صفحه.!
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      0 0
      مشرق جان ببین چقدر حواسم بهت هست فوری ازت دفاع کردم...!!!
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      4 0
      الان که داروهای شیمیایی خیلی پاسخگو نیست باید با طب سنتی این ویروس را ریشه کن نمود. دولت باید به صحبت چهار تا عاقل هم گوش بدهد.
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    1 0
    داروی امام کاظم علیه السلام واقعا معجزه می‌کند در درمان وپیشگیری کرونا.
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 0
    16:11دقیقا حرف دل همه را زدید واین باعث تعجه آخه یک میلیارد کجا و80میلیون کجا واقعا جای سوال هست ومبهم..لااقل ازتجربه هاشون استفاده کنید ففط حرف ووعده وعید روزی 400 نفر تلف میشن از ناهماهنگی مسولین..بخدا خیلی سخته اینا هم وطنان وعزیزانمونند خودمون را جای بستگانشون بذاریم---

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس