سیگنال نتانیاهو به ترامپ در آستانه انتخابات ؛ سیاست‌های ضد ایران ادامه یابد - کراپ‌شده

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه انتخابات آمریکا، ضمن ستایش از دو حزب مهم این کشور، خواستار ادامه رویکرد کنونی آمریکا در منطقه به ویژه علیه ایران شد.

به گزارش مشرق، نخست وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه شب به وقت تهران و در آستانه انتخابات ایالات متحده از سیاست‌های ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا علیه ایران ستایش کرد.

 به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع خبرنگاران گفت حمایت دو حزب  عمده آمریکا یکی از پایه ‌های اصلی ایجاد ائتلاف آمریکا و اسرائیل است. نتانیاهو  در اینباره گفت: «این ائتلاف هرگز تا بحال چنین قدرتمند نبوده است.»

 وی با اشاره به سیاست‌های آمریکا در قبال تل آویو همچون به رسمیت شناخته شدن قدس شریف به عنوان پایتخت اسرائیل، مذاکرات سازش و تلاش برای عادی سازی روابط با برخی کشورهای عرب منطقه درباره «ایران» نیز گفت: «می‌توانم تنها ابراز امیدواری کنم سیاستی که منجر به انزوای ایران شده و صلح در منطقه را برای اسرائیلی‌ها و اعراب  ببار آورد در سال‌های آتی نیز ادامه یابد.»

 نخست وزیر رژیم صهیونیستی چندی قبل نیز در سخنانی گفت که وی نمی‌خواهد درباره اینکه چه کسی در انتخابات آمریکا پیروز خواهد شد پیش‌بینی بکند اما تاکید کرد که وی امیدوار است سیاست کنونی آمریکا که به توافقات عادی‌سازی با کشورهای عربی منجر شد با هر دولت دیگر ادامه یابد.

نتانیاهو همچنین گفت که حمایت هر دو حزب آمریکا از این رژیم مهم بوده و وی در گذشته نیز اختلافاتی با جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها داشته است اما واقعیت این است که طی ۲۵ سال گذشته تل‌آویو توافقی نداشته اما تحت ریاست جمهوری ترامپ ۳ توافق حاصل شد و این یک واقعیت است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    نتیجه میگیریم لابی های صهیونیستی خط عملیاتی خودشان را بر اساس ترامپ تنظیم کنند. به هر حال از صحنه روزگار محو خواهید شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس