کد خبر 1137764
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶

به گزارش مشرق، علی خضریان، نماینده مجلس درباره مشکل اقتصادی مردم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: تلاش برای کاهش فشار اقتصادی در زمانی که عموم مردم در شرایط سخت معیشتی به‌سر می‌برند، حمایت از ⁧مستضعفین⁩ از وظایف اصلی حاکمیت دینی است.

‏لذا ⁧طرح تامین کالاهای اساسی⁩ با هدف حمایت ویژه از ۶۰ میلیون ایرانی در ⁧مجلس یازدهم⁩ با اعتبار ۳۰هزار میلیارد تومانی به تصویب رسید.

‏براساس این طرح ⁧دولت⁩ مکلف است برای ۶٠ میلیون نفر، از طریق واریز اعتبار به کارت یارانه نقدی سرپرست خانوار به مبلغ ۱۲۰هزار تومان برای هر یک از افراد سه دهک اول و مبلغ ۶۰هزار تومان برای هر یک از افراد سایر دهک‌های مورد نظر طی ۶ مرتبه برای تامین کالای اساسی و ضروری اقدام نماید.

‏همچنین با الحاق یک ماده به این طرح، مقرر شد مبلغ ۲۵هزار میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل همسان‌سازی حقوق ⁧بازنشستگان⁩ کشوری و لشکری، تامین اجتماعی، صندوق فولاد و غیرعضو هیات علمی دانشگاه‌ها و همچنین تامین ⁧مسکن⁩ محرومان هزینه شود.

‏ضمن اینکه با توجه به تغییرات ⁧اقتصادی⁩ جامعه طی سال‌های اخیر و مطالبه به حق اجتماعی در این خصوص، با مصوبه مجلس مقرر شد کسانی که به هر دلیل ⁧یارانه⁩ نمی‌گیرند، می‌توانند درخواست دریافت یارانه کرده و پس از احراز شرایط، مجددا یارانه خود را دریافت کنند.⁩

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کامران US ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    0 0
    به همین میزان قیمت کالاهای اساسی هم ده برابر خواهد شد با این دولت فرسوده امکان انجام هیچ کاری نیست
  • IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 0
    دولت هم گفت چشم. کیه که اجرا کنه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس