کد خبر 1137616
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
ترامپ طرح کشاندن نتایج انتخابات به دیوان عالی را افشا کرد

رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه در پنسیلوانیا احتمال داد با رای دیوان عالی در این انتخابات پیروز شود و پیشاپیش بابت آن تشکر کرد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ روز شنبه در چهار گردهمایی پنسیلوانیا که اکنون مهم‌ترین ایالت رقابتی برای تعیین سرنوشت انتخابات آمریکا شده است، حضور یافت.

اگرچه عمده اظهارات وی به صورت مکتوب و شبیه به هم هستند اما در برخی موارد که بداهه‌گویی دارد، پشت پرده ذهنی او را نمایان می‌سازد.

رئیس جمهوری آمریکا در حالی که می‌خواست وعده‌های انتخاباتی خود را بشمارد، گفت: اگر سه شنبه پیروز شدیم یا کمی بعد از آن با تشکر از دادگاه عالی پیروز شدیم... شما یک بورس اوراق بهادار را می‌بینید که همچون سفینه فضایی پیش خواهد رفت.

ترامپ افزود: سه روز دیگر ، این ایالتی است که رویای آمریکایی را نجات خواهد داد. در تاریخ ۳ نوامبر، ما پیروز پنسیلوانیا خواهیم بود و برای چهار سال دیگر در آن کاخ سفید بسیار زیبا، پیروز خواهیم شد.

وی ادامه داد: اگر بایدن پیروز شود، هیچ فرکینگ(استخراج نفت با شکست پوسته زمین)، نفت، گاز طبیعی، شغل و آینده وجود نخواهد داشت. در دوره بایدن، قیمت گاز منفجر خواهد شد.

نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اضافه کرد: درآمد خانواده‌ها به شدت سقوط خواهد کرد و صنعت فرکینگ برای همیشه غیرقانونی اعلام خواهد شد. با رای شما، من مالیات طبقه متوسط ​​را حتی بیشتر کاهش می‌دهم. منظورم این است که ما آنها را در بالاترین سطح تاریخ کشورمان کاهش می‌دهیم. حتی بیشتر.

ترامپ اظهار کرد: من همیشه از انرژی پنسیلوانیا دفاع می‌کنم و آن ارتقا می‌دهم. دیگر تعطیلی ایالت وجود نخواهد داشت. ما قصد نداریم تعطیل کنیم. دیگر هرگز قفل نخواهیم زد.

وی در یکی از این گردهمایی‌ها به کابینه احتمالی جو بایدن اشاره کرد و گفت: جو بایدن رادیکال‌ترین کابینه چپ تاریخ را منصوب می کند. بتو اورورک مسئول توقیف اسلحه خواهد بود. الیزابت پوکاهونتاس وارن طبق آنچه آنها می‌گویند مسئول خزانه داری ایالات متحده خواهد بود.

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: همچنین الکساندریا اوکازیو کورتز و سه نفر دیگر سیاست اقلیمی را اجرا خواهد کرد. من تعجب می کنم که آیا او حتی یک دوره درباره آب و هوا گذرانده است. من فکر نمی کنم چنین باشد.

ترامپ اضافه کرد: ایلهان عمر عهده‌دار امنیت ملی می‌شود. تعجب نمی‌کنم بگویند خانم‌ها و آقایان، ما خوشحالیم که ایلهان عمر را برای اداره امنیت ملی معرفی کنیم. او قرار است عهده‌دار محافظت از مرزهای ما شود.

انتخابات آمریکا روز سه‌شنبه ۱۳ آبان ماه به پایان می‌ررسد و پس از آن باید منتظر اعلام نتایج ماند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    6 0
    نگفت قیمت گاز .گفت قیمت بنزین این جمله را اصلاح کنید
  • سیدمصیب IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    11 7
    مردم امریکا مردمی که خودبه خواب زده هستند که نمی دانند تصمیم گیران اصلی صهیونیست هادرسنا ودفترخزانه داری آنهاست پس نتیجه انتخابات هرچه باشد نامبارک است
    • CA ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      6 4
      جالبه مردم آمریکا نمیدونن ولی سید مصیب میدونه اونجا چه خبره، ای شیطون
    • ایرانی IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      0 0
      تو مثل اونا نباش
  • ناشناس IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    7 0
    ترامپ نگو بلا بگو
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      3 3
      حرام...ه بگی براش مناسبتره!
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      3 2
      سنگِ دَرِ خلا بگو!!!
    • من IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      1 1
      موی بلند,روی انتر,تمبون گشاد واه واه واه
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 1
    دقیقا مثل فرعون، مردم که حتی مشرق هم دهنش وا مونده، حرفهای این حرامی آمریکایی یا اون حرامی آمریکایی رو پخش میکنه...! خدا خودش مهدی رو برسونه... دهان‌هامون که عقولمون هم برای سخنرانی آقا باز بمونه... نگاهش کنیم... بندگی کنیم... یا مهدي أدرکني و لاتهلکني...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس