آسمان استان تهران همزمان با ۱۷ ربیع نورافشانی می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: به مناسبت ۱۷ ربیع سالگرد میلاد با سعادت پیامبراکرم (ص) و رئیس مذهب شیعه امام صادق (ع) آسمان استان تهران نور افشانی خواهد شد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید محسن محمودی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران از نورافشانی آسمان استان تهران به مناسبت ۱۷ ربیع الاول خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت ۱۷ ربیع سالگرد میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و رئیس مذهب شیعه امام صادق (ع) آسمان استان تهران نور افشانی خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: عید ۱۷ ربیع یکی از اعیاد مهم مسلمین و شیعیان است که باید به هر نحو ممکن نسبت به آن تعظیم کرد و با توجه به شرایط موجود که برپایی مراسم همانند گذشته میسر نبود اقداماتی در طول ایام هفته وحدت توسط دستگاه‌ها و نهادهای مختلف خاصه بسیج و سازمان فرهنگی هنری شهرداری صورت گرفته است.

وی بیان داشت: راه اندازی کاروانهای شادی، محافل مجازی، تولیدات فرهنگی و فضاسازی شهری از جمله اقدامات انجام شده است.

محمودی گفت: روز دوشنبه همزمان با شب میلاد رأس ساعت ۲۰ شب مراسم نور افشانی بدون اجتماع مردمی و با رعایت دستورات بهداشتی توسط، شهرداری‌ها و فعالان مردمی در سطح استان تهران برگزار خواهد شد.

امام جمعه موقت ورامین عنوان داشت: مردم ما با نورافشانی و عرض ارادت به ساحت پیامبر اکرم (ص) اهانت نشریه فرانسوی و حمایت مکرون از این جنایت محکوم خواهند کرد لذا از تمامی علاقمندان دعوت می‌شود در این امر مشارکت کرده و مراتب عشق و ارادت خود را به نمایش بگذارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس