اذعان رسانه‌ انگلیسی؛ اقدامات صهیونیست‌ها سبب آواره شدن فلسطینیان شده است - کراپ‌شده

یک روزنامه انگلیس نوشت که تخریب خانه‌های فلسطینیان به رغم شیوع کرونا همچنان ادامه دارد و صهیونیست‌ها در سال جدید، در عملیات تخریب رکورد زده‌اند.

به گزارش مشرق، روزنامه ایندیپندنت انگلیس در گزارشی مستند نوشت که در پی اقدامات مقامات صهیونیست علیه فلسطینیان، طی سال‌های گذشته شمار زیادی از آن‌ها بی‌پناه و آواره شده‌اند.

این گزارش بر اساس آمار و اطلاعات ارائه شده از سوی نهاد موسوم به «بیتسیلم» رژیم صهیونیستی که در راستای «حقوق بشر» فعالیت دارد، تهیه شده و در آن آمده است که «طی بازه زمانی از ژانویه تا سی‌ام سپتامبر (تقریبا نه ماه)، حداقل ۷۴۱ نفر از فلسطینی‌ها در کرانه باختری اشغالی بی‌خانمان و آواره شده‌اند».

این نهاد به اشاره به این آمار نوشته است: «این رقم از سال ۲۰۱۶ که در آن سال ۱۴۹۶ فلسطینی آواره و بی‌خانمان شدند، بالاترین رقم است».

روزنامه ایندیپندنت نوشت که به‌نظر می‌رسد تعداد واقعی کل فلسطینی‌هایی که طی ۲۰۲۰ بی‌خانمان شده‌اند، بیشتر از آماری است که در سایه تداوم عملیات تخریب خانه‌های فلسطینیان منتشر شده است؛ عملیاتی که دفتر هماهنگ کننده امور انسان دوستانه سازمان ملل در ماه اکتبر (مهر) آن را بر اساس قانون بین‌الملل، غیر قانونی دانسته است.

بر اساس این گزارش، عملیات تخریب خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری و قدس شرقی به رغم شیوع کرونا و نگرانی از تأثیر آن بر سلامت عمومی در سایه انتشار این ویروس کشنده ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    2 0
    خدایا تا کی میخواهی اجازه بدی اون اشغالگرهای جنایتکار،خونه های مردم بیچاره فلسطین را رو سرشان خراب کنند و آواره و سرگردان بشن خدایا عجب صبری داری اللهم عجل لولیک الفرج(الهی آمین)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس