پیروزی «بایدن» به معنای بهبود وضعیت اقتصادی ایران نخواهد بود

دبیرکل حزب اصلاح‌طلب ندای ایرانیان گفت: پیروزی «بایدن» به معنای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی ایران نخواهد بود و ما نیازمند اصلاح و بازنگری جدی در سیاست‌های داخلی و خارجی خودمان هستیم.

به گزارش مشرق، سید صادق خرازی در جلسه شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان درباره انتخابات آمریکا، گفت: امروز تحول عظیمی در آمریکا در حال شکل‌گیری است و نفرت از ترامپ به یک امر اجتماعی و عمومی تبدیل شده است و جامعه مدنی به دنبال وقوع اتفاق خاصی است.  

بیشتر بخوانید:

 چرا بایدن درباره ایران با ترامپ متفاوت است؟

وی با بیان اینکه ترامپ با پیروزی در انتخابات فاصله پیدا کرده است اما باید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود، افزود: در عرصه سیاست وقوع هر اتفاقی ممکن است.

بیشتر بخوانید:

دخالت ایران در انتخابات آمریکا یا دخالت آمریکا در انتخابات ایران؟

دبیرکل حزب ندای ایرانیان تاکید کرد: با پیروزی احتمالی بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، ژئوپولتیک منطقه، ژئوپولتیک خاورمیانه، ژئوپولتیک اسلامی و ژئوپولتیک عربی دچار تحولات عظیمی خواهد شد.

خرازی با بیان اینکه معتقدم شاید پس از پیروزی بایدن در انتخابات، گشایش‌های محدودی ایجاد شود، اما به معنی بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی ایران نخواهد بود، گفت: ما نیازمند اصلاح و بازنگری جدی در سیاست‌های داخلی و خارجی خودمان هستیم تا بتوانیم وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه را بهبود بخشیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • BE ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    1 0
    ترامپ حذف شود چند خاصیت دارد یک میفهمن که هرکی با ایرانی در افتاد ور افتاد دوم سیاست فشار حداکثر روانی بازی فایده ندارد سوم قاتل سلیمانی ها و دشمنان ایران نابود میشوند
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    5 0
    عمو شما که مشکل اقتصادی ندارید و بریتان هم مهنیست مردم در چه وضعیتی زندگی می کنند زندگی جوانی ما به سختیس فلاکت تباه شد رفت شما این وضعیت سالهای دیگه تول بکشه برایتان خیالی نیست
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    3 0
    میدونیم فقط میخوایم ترامپ خوک صفت را به زمین بزنیم و دماغش بسوزد
  • زاکر IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    2 0
    کدا خدا باور نافی خدا به جای اینکهبه داشته های خود متکی باشند دست دشمن می پایند
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    2 0
    اصلاً بایدن پیروز نخواهد شد آقای کارشناس. از نظم نوین جهانی پیداست که ترامپ پیروز خواهد شد و این الگو باعث میشه نظام چین تا 30 سال آینده سست و متزلزل بشه و حداکثر 30 سال دیگر عمر کند. یعنی پیروزی‌های پیاپی ترامپ به الگویی برای مقابله مردم با کمونیسم تبدیل خواهد شد. ترامپ بدون شک رأی خواهد آورد شک نکن.
    • محسن US ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      1 2
      مرگ بر آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس