کد خبر 1137103
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
بورس نمایه

کارشناس بازار سرمایه گفت: بعضی از صنایع اعم از پتروشیمی‌ها، معادن و فلزات به منظور آنکه به کشورهای خارجی صادر می‌شوند می‌توانند در بازه بلند مدت سود آور باشند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، علی احمد زاده کارشناس بازار سرمایه در پاسخ به این سوال که با توجه به کاهش ارزش ذاتی بعضی از سهام ها آیا اکنون وقت آن نرسیده که سهام داران خرد اقدام به خرید سهام کنند؟ اظهار کرد: با توجه به شرایطی که اکنون در بازار سرمایه حاکم است توصیه می کنیم که سهام داران، اقدام به فروش سهام خود نکنند. چرا که سهام صنایع در بازه بلند مدت به دلیل ارزندگی بالا سود آور خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

پیام مهم ناظر بازار درباره فروش سهام

او افزود: اکنون با توجه به اینکه قیمت بعضی از سهام‌ها در بازار سرمایه به کف رسیده بهتر است، سهامداران خرد از طریق مشورت با کارشناسان بازار سرمایه یا صندوق های سرمایه گذاری غیر مشترک اقدام به خرید سهام کنند به علت آنکه این مسئله می تواند در بلند مدت برای سهامداران و بازار سرمایه منفعت داشته باشد.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: در حال حاضر قیمت بعضی از سهام های کوچک نیاز به اصلاحات دارد اما به مرور زمان با توجه به روند منفی که بازار در پیش گرفته شاهد کاهش آنان هستیم.

احمد زاده اصل در پاسخ به این سوال که اکنون کدام صنایع برای سرمایه گذاری در بلند مدت بازده خوبی خواهند داشت؟ بیان کرد: بعضی از صنایع اعم از پتروشیمی ها، معادن و فلزات به منظور آنکه به کشورهای خارجی صادر می شوند می توانند در بازه بلند مدت سود آور باشند.

او در رابطه با تصمیم قوه قضائیه در رابطه با رسیدگی به شکایات سهامداران و برخورد با متخلفان در بازار سرمایه، گفت: در بازار سرمایه بازار بگیر و ببند نیست بلکه باید در آن آرامش حاکم باشد بهتر است به جای آنکه در بازار التهاب ایجاد کنیم سعی داشته باشیم با وضع قوانین مانع از هرج و مرج شوند.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: دستگیری چندتن از حقوقی ها کذب است و این نوع شایعه ها می تواند بر بدنه بازار آسیب بزند پس بهتر است سهام داران در گیر شایعات نشوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    1 0
    بازار بگیر و ببند نباشه که حقوقی هر کاری دلش خواست بکنه؟ اینکه حقوقی ها هر ... خواستند تو بورس بکنند میشه عامل رشد بورس؟
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    1 0
    چرا رسیدیگی به شکایات سهامدارن خرد عامل بر هم زدن جو بورس میشه؟ کسی که پاکه از چی ترس داره؟
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    1 0
    ارامش باشه که حقیقی ها رو سر ببرند.
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    1 0
    حقیقی ها باید ساکت باشند و دم نزنند چرا که به حقوقی ها برمیخوره
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    1 0
    مثل اینکه برخورد با حقوقی ها به مذاق خیلی ها خوش نمیاد. حقوقی ها قوانین بورس رو زیپا گذاشتند و باید مجازات بشن. برخی چه مظلوم نمایی برای حقوقی ها میکنند.
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    1 0
    حالا هم که قوه قضائیه میخواد به شکایات رسیدگی کنه یک عده نمیگذارند.
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    1 0
    رسییدگی به جرم حقوقی ها جو رو ملتهب میکنه یا رها کردن حقوقی ها تا هر بلایی خواستند سر حقیقی ها بیارند؟
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    1 0
    همه جای دنیا بورس، حساب و کتاب داره. قانون جنگل نیست که هر کی زورش بیشتر بود بقیه رو له کنه.
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    1 0
    اتفاقا مجازات حقوقی ها باعث دلگرم شدن سهامداران و ورود دوباره حقیقی ها به بازار بورس میشه. فساد و زد و بند باعث دور شدن حقیقی ها از بورسه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس