کد خبر 1137090
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
واکنش رغبتی به انتقاد مجلس بابت انتخاب سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال و پرسپولیس در خیلی از جاهای دیگر نیازمند کمک نمایندگان مجلس هستند.

به گزارش مشرق، علی رغبتی با اشاره به مدیریت جدید این باشگاه اظهار داشت: ان‌شاالله از امروز باشگاه تحت مدیریت آقایان سمیعی و شکوری است.

رغبتی در مورد استعفای خودش گفت: اعضای هیات مدیره تابع مجمع هستند. مجمع باید تشکیل شود و پاسخ تقاضای استعفا یا عضو جدید را بدهد. مجمع هنوز تشکیل نشده است. استعفایم را تقدیم کردم باید ببینیم مجمع چه می گوید.

بیشتر بخوانید:

آغاز کار رسمی سمیعی در پرسپولیس +عکس

وی در مورد وضعیت رسول پناه عنوان کرد: در جریان کار او نیستم. از سمت سرپرستی استعفا داده و از امروز سمیعی حاضر می‌شود. از خودش باید سوال کنید.هیات مدیره الان یک جای خالی دارد و اگر استعفاها مورد پذیرش قرار بگیرد جای بیشتری باز می‌شود.

رغبتی در مورد انتقادهایی که به نحوه انتخاب سمیعی وارد شد، اظهار داشت: به هرحال هر سازمانی خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد. نظر مجلس هم برای ما محترم است اما باید شرایط باشگاه را در نظر بگیریم. استقلال و پرسپولیس در خیلی از جاهای دیگر نیازمند کمک نمایندگان مجلس هستند. در آن بخش‌ها باید کمک کنند.

وی در مورد اینکه آیا سمیعی عضو هیات مدیره می‌شود، گفت: در این مورد مجمع تصمیم می‌گیرد. در مورد عضویت در مجمع اختیاری نداریم و نظری نمی‌توانیم بدهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس