گل‌محمدی در مسیری که برانکو رفته بود/ فرصت طلایی برای چند سرخپوش

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم به استفاده از بازیکنان جوان خود در فصل پیش‌روی رقابت های لیگ برتر دارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پس از کسب چهار قهرمانی متوالی رقابت‌های لیگ برتر تمرینات پیش فصلِ بیستمین دوره این مسابقات را پیگیری می‌کند که لیست بازیکنان خود دستخوش تغییر شده است.

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، مهدی ترابی و علی علیپور در حالی از جمع سرخپوشان جدا شدند که از بین آنها تنها محمد نادری در فوتبال ایران باقی ماند و چهار نفر دیگر به پیشنهادات خارجی خود پاسخ مثبت دادند.

نادری نیز به استقلال تهران پیوست تا جنجالی‌ترین انتقال تابستانی فوتبال ایران لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید:

ماجرای تخفیف ۵۰ درصدی برانکو چیست؟

یحیی گل محمدی با وجود جذب هفت بازیکن مد نظر خود در نقل و انتقالات تابستانی همچنان با مشکل کمبود بازیکن در خط دفاعی خود روبروست.

پرسپولیس در خط دفاعی خود بازیکن کم دارد و در چارچوب دروازه نیز هنوز تکلیف ادامه حضور بوژیدار رادوشوویچ به دلیل عدم دریافت تمام مطالباتش مشخص نیست.

محرومیت پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت طلب برانکو ایوانکوویچ باعث شد تا گل محمدی استراتژی خود را معطوف به مجموعه فعلی بازیکنانش کند.

سرمربی سرخپوشان همچون برانکو ایوانکوویچ که در سال ۲۰۱۸ توانسته بود پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند تصمیم به استفاده از بازیکنان تیم‌های پایه دارد. او برای جانشینی حامد لک در چارچوب دروازه و همچنین خط دفاعی خود تصمیم به استفاده از جوانترها گرفته است.

او همچنین مهدی عبدی و امیر روستایی را از امیدهای پرسپولیس در زمره مهاجمان اصلی خود قرار داده تا این بازیکنان، فرصت بیشتری برای عرض اندام در خط حمله سرخ‌ها در دوران محرومیت عیسی آل کثیر پیدا کنند.

توفیق اجباری برای جوانان این تیم که می‌توانند آینده سرخ‌ها را در پرورش بازیکن نیز تامین کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    1 0
    نگران خط دفاعی نباشید حاجی جلال انجاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس