به گزارش مشرق، امیرحسین عاصف، فعال رسانه‌ای درباره نامه رهبر انقلاب به جوانان فرانسوی در کانال تلگرامی خود نوشت: رهبر معظم انقلاب در واکنش به اهانت‌های سردمداران فرانسه به رسول اکرم (ص) سوالی را از جوانان فرانسه پرسیدند.

 شاید بسیاری انتظار داشتند رهبری بیانیه‌ای رسمی در واکنش به اقدامات موهن فرانسوی‌ها صادر کنند؛ اما ایشان این بار با توجه به ابعاد جهانی خباثت صورت گرفته، نوع مواجهه فعال با افکار عمومی را برگزیدند.

خطاب قراردادن وجدان‌های بیدار و آگاه چه در فرانسه و چه در سایر کشورهای جهان و رسانه‌های اجتماعی و ... روش هوشمندانه‌ای بود که قطعا در مقایسه با بیانیه‌های مرسوم، بازخورد متفاوتی خواهد داشت.

پاسخ سوال رهبر انقلاب واضح و روشن است و وجدان‌های بیدار دورویی و تزویر و ناراستی سردمداران اروپایی را خود به قضاوت خواهند نشست.

شعارهای پوچ آزادی و دموکراسی غربی اینجا رنگ می‌بازد و سیاستمداران اروپایی بی‌آبروتر از گذشته خواهند بود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    4 2
    ای خدای همه عالم ای خدای فرانسه به داد مردم مسلمان فرانسه برس. واز شر حاکمان جور وظلم شیطان صفت چون ماکرون نجات عطی بفرما.
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    5 1
    این پیام مختصر ومفید عالی بود. هرقدر از خوبی پیام بگوییم کم است. تشکر از رهبر معظم انقلاب. حضرت امام خامنه ای.
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    1 0
    درایت و جهان نگری
  • ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    1 0
    درود. برای رساندن این پیام مهم و دفاعی (در عرصه جنگ نرم) که اکانت دفتر رهبرانقلاب منتشرش کرده یک راه وجود داره: مدیران دولتی خصوصا وزیر ارتباطات و وزیر ارشاد ، و همچنین اقشار علمی فرهنگی یعنی جامعه دانشگاهی کشور و اساتید و دانشجویان و حوزه علمیه و طلاب گرامی (و سایر کسانی که دست اندر کار فضای مجازی و فرهنگ و هنر و علم و دانش هستند) بیان پای کار و پیام رو به کل جوانان فرانسه برسونن.
  • IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    1 0
    انشاالله که جوانان فرانسه بعد از این پیام به شدت متحول شوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس