فرماندار میشیگان: هوادارن ترامپ من را تهدید به مرگ می‌کنند

فرماندار میشیگان پس از ادعای ربوده شدن، در تازه‌ترین اظهاراتش گفته هر زمان ترامپ درباره وی سخن می‌گوید او بیشتر تهدید به مرگ می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از هیل، گرچن ویتمر، فرماندار میشیگان اظهار کرد: هر زمان که ترامپ در مورد من صحبت می‌کند، بیشتر به مرگ تهدید می‌شوم.

ویتمر، فرماندار میشیگان، طی مصاحبه‌ای با سی‌بی‌اس نیوز گفت: هر بار که نگاه ترامپ معطوف من می‌شود، بیشتر تهدید به مرگ می‌شوم. هیچ تردیدی نیست که این سخنان خشونت آمیز تأثیر زیادی دارد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز سه‌شنبه در تجمع هوادارانش در مورد فرماندار میشیگان گفت: ویتمر را زندانی کنید، او باید از عوامل فدرال برای خنثی کردن ادعای توطئه ربودنش سپاسگزار باشد.

ویتمر نیز در واکنش به اظهارات ترامپ گفت: هر کسی که تصور می‌کند این اظهارات شوخی بوده و خنده‌دار است، باید در تعریف خود تجدید نظر کند. اقدام به آدم‌ربایی همه چیز را درباره شخصیت این رئیس جمهور آشکار می‌کند.

ویتمر پیش از این ترامپ را به همدستی در تشدید افراط‌گرایی که منجر به توطئه ربودن او شد، متهم کرده است.

ترامپ با ویتمر و سایر فرمانداران پس از شیوع سراسری ویروس کرونا بر سر محدودیت‌هایی که اجتماعات را محدود کرده و برخی از مشاغل را مجبور به تعطیلی موقت کرده، درگیر شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس