کد خبر 1135978
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
پیشنهاد وسوسه‌انگیز پرسپولیس به ستاره استقلال/چرخش عجیب علی کریمی

احتمال این که باشگاه پرسپولیس در مقابله به مثل با جذب محمد نادری شاه ماهی استقلال را با پیشنهادی نجومی به خدمت بگیرد وجود دارد.

به گزارش مشرق، اعضای هیات مدیره استقلال بعد از مذاکره با محمد نادری مدافع چپ تیم پرسپولیس با وی توافق کرده و در اقدامی عجولانه و پیش از مکاتبه با تیم کورتریک بلژیک، اقدام به عقد قرارداد با وی و رسانه‌ای کردن این قرارداد کردند که این موضوع برای آنها تولید دردسر کرد.

قرارداد آبی‌ها با محمد نادری نه تنها برای خودشان دردسر ایجاد کرد، بلکه باعث شد باشگاه پرسپولیس هم از سوی هوادارانش تحت فشار قرار گیرد و مدیران این باشگاه را بر آن دارد تا در اقدامی مقابله به مثل گونه، به اردوی استقلال پاتک بزنند.

بیشتر بخوانید:

کریمی با استقلال تمدید می کند

با اینکه سرخ پوشان هر ۷ سهمیه لیگ برتری خود را جذب کرده‌اند، اما حالا آنها نیم نگاهی به جذب علی کریمی ستاره تیم استقلال دارند که همچنان از تمدید با این تیم خودداری کرده است.

کسب اطلاع کردیم در حالی که علی کریمی در دو راهی بین سپاهان و استقلال گیر کرده و هنوز تصمیم نهایی‌اش را نگرفته، پرسپولیس نیز با پیشنهادی وسوسه انگیز این بازیکن را دچار تردید کرده است.

پرسپولیسی‌ها که مثل استقلالی‌ها مدیرعامل ندارند، می‌خواهند با جذب علی کریمی از فشار هواداران خود خارج شده و ضربه محکمی در مقابل از دست دادن نادری، به رقیب دیرینه خود بزنند.

علی کریمی هم که قرار بود روز سه شنبه برای انجام مذاکرات نهایی به باشگاه استقلال برود پس از دریافت این پیشنهاد در چرخشی عجیب‌ترجیح داد فعلاً پاسخ تماس‌های استقلالی‌ها را هم ندهد و منتظر اتفاقات روزهای آینده باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 0
    کبوتری که این آمادگی رو داره روی هر بامی بشینه مطمئن باشید رفتنی هستش حالا چه روی بام دیگران یا روی بام رقیب . کریمی هم یک آدم هستش بوی پول همه ی آدم هارو مست میکنه ، عقل هم میگه باید روی بامی بشینی که صاحب خونه پول بیشتری داره .
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    2 1
    خبرسوخته وواقعا چرند مشرق خودتو گیر آوردی
  • ستاره IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 0
    بیا مکتب مردم آقای کریمی. بیا مکتب مظلومین. نرو مکتب طاغوتیها. دلت به حال پرسپولیس بسوزد آقای کریمی در آستانه فینال بیا جوانمردی کن برای ملت ایران تا در خاطره ها بمانی.
    • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      0 0
      مکتب مردمی ؟ مکتب مظلومین ؟ نه بابا ؟ بهتره بگی مکتب عبدو ها ، مکتب حسین هدایتی ها ، مکتب بابک زنجانی ها ، مکتب بابامسعود ها ... بازم بگم ؟
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    2 0
    تیم پرسپولیس سه تا هافبک دفاعی داره ، تیم مدافع وسط و مهاجم لازم داره
  • آقامجتبی IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 0
    پیشنهاد میکنم گفتگوی علی کریمی با مهران مدیری در برنامه دورهمی رو ببینید . وقتی ازش پرسیده شد با یه قرارداد خوب حاضری به تیم رقیب بری ، چه جوابی داد ...
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 3
    خخخخخ لنگی های بدبخت
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      0 0
      آنقدر که مشلنگ از آمدن نادری به استقلال سوخته ، خود باشگاه پیروزی نسوخته ، خدا شاهده !
  • احمد بلوچ IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 0
    حالتون خوبه؟ اصلا پرسپولیس سر و صاحبی داره که بخواد با کریمی ارتباط بگیره؟ اصلا پولی دارند؟ اگه داشتند که به همون قبلیا میدادن که نروند. بیخیال بابا. توهم نزنین لطفا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس