کد خبر 1135396
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
عکس/ موج سوم کرونا در تهران کرونا

رئیس فراکسیون اصناف مجلس گفت: متأسفانه حمایت دولت از اصناف در زمان بروز ویروس کرونا بیش از شعار چیزی دیگری نبود و در عمل اتفاقی رخ نداد

به گزارش مشرق، شهباز حسن‌پور، رئیس فراکسیون اصناف مجلس گفت: متأسفانه حمایت دولت از اصناف کشور در زمان بروز ویروس کرونا بیش از شعار چیزی دیگری نبود و به واقع در عمل اتفاقی رخ نداد.

بیشتر بخوانید:

چند نفر در اصناف مشغول به کارند؟

وی تصریح کرد: در حال حاضر بخش عمده‌ای از اصناف به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شده‌اند و مبالغی که برای حمایت از اصناف از سوی دولت مدنظر قرار گرفت حتی پاسخگوی یک ماه فعالیت اصناف و کسبه نبود.

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از ۸ ماه است که چراغ فعالیت اصناف خاموش شده است، اظهار داشت: از این رو تعداد زیادی از کسبه بیکار شده‌اند و هیچ فکری برای خیل بیکاران از سوی دولت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

واکاوی نقش دولت در تدوین استراتژی‌های توسعه اقتصادی

این نماینده مجلس با بیان اینکه پرداخت بیمه بیکاری به برخی از اصناف علاج درد آن‌ها را نمی‌کند، اظهار داشت: این بیمه بیکاری تنها به مانند یک مُسکن بود که حتی این موضوع هم کم کم اثر خود را از دست می‌دهد.

حسن پور افزود: در حال حاضر ما نگرانی‌های زیادی در رابطه با فعالیت اصناف در کشور داریم و امیدواریم دولت هر چه سریع‌تر چاره‌ای جدی برای مشکلات اصناف پیدا کند چرا که اصناف به نوعی در خط مقدم مبارزه با جنگ اقتصادی قرار دارند و نیاز است از آن‌ها حمایت شود.

رئیس فراکسیون اصناف مجلس با بیان اینکه بسیاری از گرانی‌ها مربوط به فعالیت اصناف نبوده و کاهش ارزش پول ملی به بسیاری از نوسانات دامن زده است، تاکید کرد: متاسفانه تیم اقتصادی دولت برای امنیت ارزش پول ملی هیچ اقدامی عملی را در دستور کار خود ندارد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس