کد خبر 1135221
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در خصوص اقدام توهین‌آمیز فرانسه به ساحت مقدس پیامبر در کانال تلگرامی خود نوشت: رذالت و اصرار ماکرون بر حمایت از اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص)، حاکی از درماندگی او در اداره دولت فرانسه و اصرار بر ایجاد دو قطبی در این کشور است.

او طی یک سال اخیر به خاطر سوء مدیریت اقتصادی شدید، آماج اعتراضات خیابانی بی سابقه بود؛ و کرونا موجب شد این سوء مدیریت در قالب رکود و بیکاری گسترده شدت بگیرد.

فرانسه همچنین یکی از بالاترین آمار ابتلای به کرونا را دارد. طبق آمار رسمی، تعداد مبتلایان این روزها در فرانسه، ۴۱ تا ۴۵ هزار نفر اعلام شده؛ اما یک کارشناس بیماری‌های عفونی فرانسه می‌گوید ابتلای روزانه در این کشور بالای ۱۰۰ هزار نفر در روز است.

ماکرون، ناتوان از نجات اقتصاد بحران زده و کرونا زده فرانسه، در صدد انحراف اذهان عمومی از بی کفایتی خویش و تشدید فضای امنیتی است. او همچنین می‌کوشد با ایجاد دوقطبی و تظاهر به دفاع از ارزش‌های لیبرالی، مانع از گرایش روز افزون به دین مبین اسلام شود.

حماقت ماکرون، اعتبار فرانسه را نزد کشورهای اسلامی نابود کرد. او سعی داشت جای پایی در لبنان و عراق دست و پا کند؛ اما اکنون به یکی از منفورترین سیاستمداران دنیا نزد ملت‌های مسلمان منطقه تبدیل شده است. عجیب و تلخ این که کسانی در ایران به این سیاستمدار رذل و درمانده فرانسوی امید بسته بودند.


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 1
    از بس با هیولا خوابیده شبیه شیطان شده
  • علی US ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 1
    چرا شما در مورد هولوکاست که نقطه ضعف فرانسه و بویژه صهیونیست‌ها و اروپایی‌هاست چیزی نمی‌نویسید؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس