کد خبر 1134864
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۷
اتهام ۲ قتل برای ناپدری

مرد افغانستانی در حالی به اتهام قتل زن ایرانی و پسر خاله‌اش بازداشت شده که در تحقیقات منکر است و ادعا می‌کند قربانی توطئه پسر خوانده‌اش شده است.

به گزارش مشرق، مدتی قبل پسر ۱۹ ساله‌ای به دادسرای امور جنایی تهران رفت تا راز دو جنایتی را برملا کند که مدعی است ناپدری اش آن را مرتکب شده است.

وی گفت: ناپدری ام، عبدالله که پسر عمویم هم هست دو قتل مرتکب شده و الان هم به ایران آمده است. نخستین قتلی که مرتکب شد حدود ۸ سال قبل بود من آن زمان بچه بودم و از اطرافیان شنیدم که عبدالله در یک مصالح فروشی در بلوار کاشانی تهران کار می‌کرده و ظاهراً یکی از مشتریان مغازه را که یک زن بوده به خاطر سرقت طلاهایش کشته است و بعد به افغانستان برگشته تا دستگیر نشود. بعد از مرگ پدرم او به زور با مادرم ازدواج کرد، تا اینکه در سال ۹۷ یک روز که داشت مادرم را کتک می‌زد من و برادرم با او درگیر شدیم. او دست به اسلحه شد و می‌خواست به برادرم تیراندازی کند، اما تیرش خطا رفت و به پسر خاله‌اش امید برخورد کرد و کشته شد. او که خیلی ترسیده بود و می‌دانست بزودی دستگیر می‌شود، افغانستان را ترک کرد و قاچاقی به ایران آمد.

فرار دوباره به ایران

پسر افغانستانی گفت: بعد از قتل دوم دیگر خبری از عبدالله نداشتم تا اینکه از طریق همولایتی هایم با خبر شدم او به‌عنوان نگهبان در یک مرکز تجاری مشغول به کار است. برای اینکه مطمئن شوم او خود عبدالله است، به ایران آمدم و به صورت پنهانی به محلی که آدرس آن را به من داده بودم رفتم. او را از دور دیدم و مطمئن شدم که در آنجا مشغول به کار است.

به دنبال اظهارات پسر جوان، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازداشت عبدالله را صادر کرد. مرد ۵۰ ساله در تحقیقات اولیه منکر جنایات شد و گفت: واقعاً نمی‌دانم چه کسی پسر خاله‌ام را به قتل رسانده، من از دیگران شنیدم که او در یک درگیری کشته شده است؛ ماجرای قتل زن ایرانی را هم قبول ندارم. من یک بار ازدواج کردم و مادر نظیف همسر دومم است، قبلاً هم مشروب می‌خوردم و سه سالی هم تریاک مصرف می‌کردم، اما تنها خلافی که مرتکب شده‌ام همین است. او ادامه داد: من هیچ قتلی مرتکب نشده ام. زمانی که عمویم فوت کرد من با همسرش، ازدواج کردم، اما پسرش نظیف از من کینه به دل گرفت. به خاطر همین کینه چنین ادعایی را مطرح کرده است. تمام این ادعاها پاپوشی برای من بوده تا از من انتقام گرفته شود. بازپرس ساسان غلامی دستور انتقال مرد افغانستانی به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت و هم چنین دستور تحقیقات از سوی پلیس بین‌الملل در رابطه با قتل پسر خاله او را صادر کرد. همچنین بازپرس جنایی دستور داد تا پرونده قتل زن ایرانی در ۸ سال قبل را مورد بررسی قرار دهند تا مشخص شود آیا چنین قتلی رخ داده است یا خیر.

منبع: ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس