کد خبر 1134745
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
موسوی: باید به کادرفنی جدید استقلال فرصت داد

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال کادرفنی جدیدی را به خدمت گرفته است و باید به این کادر جدید زمان داد تا بتوانند اندیشه‌های تاکتیکی خود را در استقلال پیاده کنند.

به گزارش مشرق، علی موسوی اظهار داشت: تعویق مسابقات لیگ برتر بهترین اتفاق برای استقلال است زیرا این موضوع باعث می‌شود مربیان آبی‌پوشان زمان بیشتری برای هماهنگی این تیم در اختیار داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نام استقلال با مدعی قهرمانی بودن عجین است

وی افزود: استقلال کادر جدیدی را به خدمت گرفته است و باید به این کادر جدید زمان در اختیار داد تا بتوانند امدیشه‌های تاکتیکی خود را در استقلال جا بیاندازند.

پیشکسوت استقلال خاطر نشان کرد: هواداران استقلال باید از سرمربی و کادر فنی استقلال حمایت‌های لازم را انجام دهند. این که آنها بخواهند هنوز در سودای بازگشت استراماچونی به ایران باشند کار درستی نیست.

موسوی تصریح کرد: من هنوز نگران بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال هستم. مدیران این باشگاه اعلام می‌کنند که این پنجره به زودی باز می‌شود و امیدوارم این مهم به واقعیت تبدیل شود.

وی تاکید کرد: استقلال در این فصل باید مدعی اصلی قهرمانی باشد چرا که این کوچک‌ترین خواسته هواداران این تیم است که چند سال است طعم قهرمانی در لیگ برتر را نچشیده‌اند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: امیدوارم هر چه سریع‌تر تکلیف مدیریت این تیم مشخص شود تا ثبات به آبی‌پوشان بازگردد. در این چند سال اخیر تغییرات زیاد مدیریتی به استقلال آسیب‌های زیادی زده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس