کد خبر 1134731
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
حبیبی: نام استقلال با مدعی قهرمانی بودن، عجین شده است

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال نامش با مدعی قهرمانی عجین شده است و به طور حتم در لیگ بیستم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.

به گزارش مشرق، گودرز حبیبی یکی از پیشکسوتان خوش نام باشگاه استقلال است که سال‌ها پیراهن این تیم را پوشید و افتخارات زیادی را با پیراهن آبی به ارمغان آورد.

او درباره شرایط استقلال حرف‌های جالبی را بر زبان آورد که متن این گفت و گو در زیر از حضورتان خواهد گذشت.

فکری سرمربی استقلال، نظرتان چیست؟

این انتخاب صورت گرفته است و همه باید از او در این شرایط ویژه حمایت کنیم.

انتخاب خوبی بود؟

محمود فکری یک استقلالی کامل است و سال‌ها برای این تیم زحمات زیادی کشیده است. او در حساس‌ترین زمان هدایت استقلال را بر عهده گرفته است و می‌خواهد به آبی‌پوشان کمک کند.

این انتخاب زمانی صورت گرفت که هواداران استقلال برای بازگشت استراماچونی لحظه‌شماری می‌کردند؟

بحث استراماچونی مدت‌هاست به پایان رسیده است و او دیگر سرمربی این تیم نیست. متاسفانه با مطرح شدن نام استراماچونی حاشیه‌های زیادی برای استقلال به وجود آمد و صد البته زمانی زیادی از آبی‌پوشان گرفته شد.

به طور حتم همین نام استراماچونی می‌تواند برای فکری حاشیه‌های زیادی به وجود آورد.

چطور؟

استقلال در چند بازی نتیجه نگیرد هواداران استقلال نام او را بر سر فکری می‌کوبند؛ این یک اشتباه است، اینکه بخواهیم به گذشته برگردیم و آینده را خراب کنیم. استراماچونی مربی خوبی بود و در آن شکی نیست اما از استقلال رفته است. باید به همین کادری که در استقلال حضور دارند اعتماد کرد.

نظرتان درباره بازیکنانی که استقلال گرفته است چیست؟

این بازیکنان در تیم‌های سابق خود درخشش لازم را داشته‌اند اما سوال خیلی‌ها این است پیش از اینکه مربیان تیم مشخص شود چطور و بر چه اساسی جذب شدند.

این نفرات می‌توانند به استقلال کمک کنند؟

 به طور حتم می‌توانند و می‌دانند پیراهن چه تیم بزرگی را پوشیده‌اند. استقلال پر افتخارترین تیم ایران در قاره آسیاست،همه بازیکنانی که پیراهن این تیم را بر تن می‌کنند باید بیشتر از گذشته تلاش کنند چرا که در استقلال همه نگاه‌ها متوجه آنهاست. عملکردشان زیر ذره‌بین است.

تیم استقلال را از نظر بازیکن در چه سطحی می‌بینید؟

استقلال در فصل بازیکنان خوبی داشت که هر کدام از آنها توانایی‌های فنی زیادی دارند و اتفاق خوبی که افتاد این بود که در فصل جاری اسکلت تیم حفظ شد.

دیاباته، میلیچ‌ و علی کریمی هنوز تکلیف حضورشان در استقلال مشخص نیست.

آن طور که اخبار از باشگاه استقلال به بیرون درز پیدا کرده این است که نفرات مورد نظر در استقلال می‌مانند و امیدوارم چنین اتفاقی رخ بدهد زیرا آنها مهره‌های تاثیرگذاری هستند.

استقلال چقدر شانس قهرمانی دارد؟

استقلال نامش با مدعی قهرمانی عجین شده است و به طور در لیگ بیستم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.من امیدوارم تیم محبوبم‌ که سال‌ها پیراهن آن را پوشیدم و بهترین خاطرات را از آن دارم جام را برای هوادارانش به ارمغان آورد. یک مساله مهمی هست.

چه مساله‌ای؟

من باز تاکید می‌کنم هواداران استقلال نقش بسیار مهمی در آینده استقلال می‌توانند ایفا کنند. آنها بیشترین تاثیرگذاری را خواهند داشت و باز تقاضا می‌کنم به کادر فنی استقلال فرصت دهند تا شکل‌ بگیرد. وقتی هوادار در کنار تیم باشد روحیه بازیکنان و کادر فنی افزایش پیدا خواهد کرد و آنها برای موفقیت انگیزه بیشتری خواهند داشت.

نقش مدیریت چطور؟

مدیریت باید از تیم حمایت لازم را انجام داده و بستر لازم را فراهم کند تا آنها فراغ بالی نداشته باشند. مدیریت باید امکانات لازم را در اختیار تیم بگذارد. اینکه استقلال مشکلی نداشته باشد در روند تیم تاثیر گذار خواهد بود. اگر بازیکن و مربی دغدغه فکری داشته باشند تیم به مشکل خواهد خورد. اگر هر مشکلی وجود دارد صادقانه با اعضای تیم و هواداران در میان بگذارند این بهتر از آن است که وعده‌هایی بدهند که واقعیت ندارد.

قرعه‌کشی لیگ برتر انجام شده است، نظرتان چیست؟

اگرچه قرعه خوبی نصیب استقلال شده است اما برای تیمی که می‌خواهد عنوان قهرمانی را به دست آورد نباید قرعه تفاوتی داشته باشد. هر چند این کته مهم را نباید فراموش کرد قرعه خوب به تیم‌ها می‌تواند کمک زیادی کند.

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته است؟

 باشگاه اعلام کرده بخشی از طلب شفر را پرداخت کرده و به زودی مطالبات سایر طلبکارانی را که باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال شده است، پرداخت می‌کند تا این مشکل برطرف شود. امیدوارم در سریع‌ترین زمان ممکن این اتفاق رخ دهد. هواداران استقلال نگران این موضوع هستند و باید هر چه سریع‌تر حل شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس