درخواست انصارالله یمن برای راه اندازی پویشی علیه فرانسه

عضو شورای عالی سیاسی یمن خواهان به راه افتادن پویش جهان اسلام علیه فرانسه شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اینترنتی انصارالله، در پی اهانت فرانسه علیه پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) انصارالله یمن خواهان به راه افتادن پویش جهان اسلام علیه این کشور شد.

محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن روز یکشنبه خواستار تحرک رسمی و مردمی به اهانت فرانسه علیه اسلام و پیامبر بزرگ اسلام (ص) شد.

بیشتر بخوانید:

کمپین گسترده تحریم محصولات فرانسوی در حمایت از پیامبر اکرم

وی در صفحه توئیتری خود نوشت: نخستین اقدام کشورهای مسلمان باید احضار سفیران و هیئت‌های دیپلماتیک و اخراج سفرای فرانسه از کشورشان باشد.

او در ادامه تصریح کرد: باید اقدامی مردمی با حضویر گسترده در مراسم میلادی پیامبر بزرگ اسلام آغاز شود و این اقدام بیانگر پیام مقابله با اظهارات مکرون است.

محمد علی الحوثی در ادامه افزود: همچنین لازم است، اقدامات مردمی برای راه‌اندازی پویشی به منظور جمع‌آوری امضا در تصویب قانونی ادامه یابد که به موجب آن هرگونه اهانت به پیامبران الهی و پیامبر اسلام جرم تلقی شود.

عضو شورای سیاسی گفت: دولت‌های عربی و اسلامی باید زیر فشار قرار گیرند تا اقدامات جدی در برابر فرانسه را اتخاذ کنند.

عضو شورای سیاسی یمن افزود: باید پویشی روشنگرانه در پایگاه‌ها و صفحات اینترنتی و در شبکه‌های اجتماعی برای مجرم شناخته شدن امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه و طرفداران وی تشکیل و نژاد پرستی وی افشا شود.

گفتنی است در پی اظهارات امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه که گفته بود کشورش کاریکاتورهای اهانت آمیز به پیامبر اسلام (ص) را بار دیگر منتشر خواهد کرد، هشتگ «تحریم کالاهای فرانسوی» در کشورهای عربی به ترند اول تبدیل شد و بسیاری استفاده از این کالاها را ممنوع کردند.

همچنین «مرزوق الغانم» رییس پارلمان کویت اقدام برخی از روزنامه‌های فرانسوی در انتشار کاریکاتور موهن حضرت محمد (ص) را محکوم کرد و از دولت کشورش خواست که اهانت‌های عمدی را که به ارکان دین مبین اسلام و مقدسات مسلمانان صورت می‌گیرد، محکوم کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    3 1
    زنده باد یمنی ها.
  • رضا IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    2 1
    چرا مسولین کشور منفعلن شاید من ظاهرم مذهبی نباشه ولی مگه از رسول الله عزیزتر هم خدا افریده دولت محترم لطفا یه حرکتی و اون دستگاه دیپلماسی
  • ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    2 1
    درود بر شرفشون
  • US ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    0 0
    آقا اگه کسی ناراحته از فرانسه و اروپا جمع کنه بیاد ایران یا یمن یا عربستان یا ترکیه . چرا مسلمونا میرن تو کشور کفار زندگی میکنن ؟ اونجا میرن خوشگذرونی بعد ادعای بهشت هم دارن ؟ هم دنیا رو میخوان هم آخرت ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس