کد خبر 1134541
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
زیدان: تصمیم پنالتی صحیح بود؛ رئال در نیوکمپ بی‌نقص بود

زین الدین زیدان با اشاره به بازی بی‌نقص تیمش در پیروزی سه بر یک برابر بارسلونا، از تصمیم داور دیدار ال‌کلاسیکو روز گذشته(شنبه) مبنی بر اعلام ضربه پنالتی به سود کهکشانی‌ها دفاع کرد.

به گزارش مشرق، نخستین ال‌کلاسیکو فصل جدید لالیگا در نیمه نخست با گل‌های «فده والورده» و «آنسو فاتی» با تساوی به پایان رسید.

«خوان مارتینز مونئرا» داور دیدار پس از مشورت با کمک داور ویدئوی (VAR) و بازبینی صحنه کشیده شدن پیراهن «سرخیو راموس» توسط «کملنت لنگله» در محوطه جریمه بارسا، نقطه پنالتی را نشان داد و کاپیتان کهکشانی‌ها توپ را تبدیل به گل کرد و در ادامه نیز «لوکا مودریچ» تیر خلاص را در نیوکمپ به بارسا زد.

بیشتر بخوانید:

زیدان: می‌توانستیم ۴ یا ۵ گل به بارسا بزنیم

زیدان در خصوص صحنه منجر به پنالتی گفت: در زمین یک داور داریم. او صحنه را بازبینی کرد و نقطه پنالتی را نشان داد. هرگز در مورد داوران حرف نزده‌ام چون شغل دشواری است و این بار هم در مورد این شغل حرف نمی‌زنم. همه چیزی که رخ داد، بازبینی صحنه و اعلام ضربه پنالتی بود. جدا از آن، ما شایسته برد بودیم. بازی سه بر یک تمام شد و می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

مرد فرانسوی پس از دو شکست غیرمنتظره برابر کادیز در لالیگا و شاختار دونستک در لیگ قهرمانان، به شدت تحت فشار قرار گرفته بود.

وی در این باره نیز گفت: باید اعتماد به نفس خود را دوباره به دست آوریم و این دیدار برای این کار خوب بود. نمی دانم که آیا هواداران با تیم یا من عادلانه رفتار کرده‌اند یا نه اما این تیم شخصیت دارد؛ نمی‌توانیم مردم را مجبور به سکوت کنیم. وظیفه ما این است که به کاری که می‌کنیم ایمان داشته باشیم، در کنار هم بمانیم و امروز این کار را انجام دادیم.

راموس نیز که تا پیش از این، حضورش در ال‌کلاسیکو در هاله‌ای از ابهام قرار داشت در خصوص بازی گفت: سبک یارگیری لنگله و من شبیه به هم است و بعضی اوقات هیچ حد و مرزی نمی‌شناسیم. بی‌شک پنالتی صحیح بود؛ او مرا کشید بنابراین قضاوت داور در مورد این صحنه بی انصافی است.

راموس که بیست‌وپنجمین پنالتی متوالی خود را تبدیل به گل کرد، در ادامه گفت: در این هفته باید خودمان را ثابت می‌کردیم و در ال کلاسیکو بیشتر؛ در واقع انگیزه دوچندانی داشتیم. هفته بدی را پشت سر گذاشته بودیم و نمی‌توانیم در این زنجیره بد بمانیم. دو شکست متوالی برای رئال بحران است. همچنان باید در همین مسیر حرکت کنیم و از انتقادهایی که قصد تخریب انرژی مجموعه را دارد، اجتناب کنیم.

دیدار بعدی رئال در لیگ قهرمانان پس از شکست سه بر دو برابر شاختار، روز سه شنبه برابر بورسیا گلادباخ برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بابک IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    1 0
    باید ببینیم اگر این شرایط علیه اون بود، باز تریپ روشنفکری بر میداشت؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس