مهرداد جم

خوانندگانی مانند مهراد جم چقدر سطح پایینی از نظر سواد و درک موسیقی دارند و چقدر ادعاهایشان با واقعیت فاصله دارد.

به گزارش مشرق، مهراد جم خواننده‌ تازه کار موسیقی پاپ که در نوروز 1399 مهمان ویژه‌برنامه نوروزیِ شبکه یک سیما با اجرای علی ضیاء بود، از ایران مهاجرت کرد و به ترکیه رفت.او در روزهای گذشته ویدیویی از خودش منتشر کرد که در کنار دنیا جهانبخت حضور دارد و مشغول لب‌خوانیِ یکی از آهنگ‌هایش است.

مهاجرت این خواننده‌ی تازه‌کار ابعاد دیگری از پشت‌پرده‌های موسیقی ایران را برملا کرد. پشت پرده‌هایی که گاهی از مافیایی به هم پیوسته و زنجیره‌ای خبر می‌دهد. مافیایی که از تهیه‌کنندگان شروع و تا مهم‌ترین برنامه‌های تلویزیونی هم ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

متیو مک کانهی: در نوجوانی بارها مورد آزار جنسی قرار گرفتم

*مهراد جم از کجا آمد؟

مهراد جم خواننده‌ی با کمترین سطح سوادِ موسیقی بود که با لابی‌گری‌های  هادی. ح به عنوان تهیه‌کننده‌اش و البته (مسعود. ج) به عنوان تنظیم‌کننده آثارش، یک‌شبه رهِ صد ساله را پیمود و معروف شد.مهراد جم همان خواننده‌ای است که با کمتر از 6 ماه سابقه فعالیت در عرصه موسیقی، به عنوان مهمان ویژه به برنامه نوروزیِ شبکه یک با اجرای علی ضیاء آمد.

جم در آن برنامه با صراحت ادعا کرد که تمام سازها را به جز ویلن می‌نوازد! بعدها در یک لایوِ اینستاگرامی با آرون افشار در پیدا کردنِ گامِ یک قطعه سرگردان مانده بودند. آنجا بود که بار دیگر اثبات شد که خوانندگانی مانند مهراد جم چقدر سطح پایینی از نظر سواد و درک موسیقی دارند و چقدر ادعاهایشان با واقعیت فاصله دارد.اکنون هم که این جوانِ کم تجربه اسیر دامِ سایت‌های شرطبندی شده و از ایران مهاجرت کرده است.

بیشتر بخوانید:

گفت‌وگو با ۱۳ زن که آیدین آغداشلو را به سوء‌استفاده جنسی از آن‌ها متهم می‌کنند

*عاملانِ رسواییِ مهراد جم چه کسانی هستند؟ 

هادی.ح به عنوان تهیه‌کننده‌ی مهراد جم، این محصولِ بی‌کیفیت در عرصه موسیقی را به خوردِ جوانانِ ایرانی داد. برای این کار حتی از رسانه ملی هم سوء استفاده کرد.برای کسانی مانند (ح) تنها یک چیز مهم است؛ آن هم درآمد زیاد و جمع کردنِ پول است. به راستی امثال این افراد تا کی باید به فرهنگ و هنر ایران لطمه بزنند.

تهیه‌کننده و مدیر برنامه‌ها از زمانی که مهراد جم (بخوانید محصولِ بی کیفیتشان) مهاجرت کرده، با بهره بردن از برخی رسانه‌ها، مشغولِ فرار رو به جلو شده‌اند. آنها با گفت‌وگوهایی که با رسانه‌های مختلف داشته‌اند، می‌خواهند خود را از مهاجرتِ مهراد جم ناراحت نشان دهند. در حالی که ممکن است این ماجرا ابعاد دیگری داشته باشد.

از آنجایی که در ماه‌های گذشته تمام کنسرت‌های موسیقی لغو شده‌اند و تهیه‌کنندگان درآمد چندانی ندارند، این امکان وجود دارد که این افراد با توافق خودشان، مهراد جم را مجاب به مهاجرت کرده باشند. شاید در خارج از ایران و با استفاده از سایت‌های شرط‌بندی، درآمدِ مهراد جم بیشتر از زمان حضورش در ایران باشد.

بیشتر بخوانبد:

حمایت پاپ از اتحادیه‌های همجنسگرایان

مهراد جم شهرتش را و تهیه‌کننده درآمدش را مدیون صدا و سیما است

مهراد جم بخش مهمی از شهرتش را مدیونِ تلویزیون است. علی ضیاء مجریِ معروف تلویزیون در برنامه نوروزی‌اش این خواننده‌ی تازه کار را با کمترین توان در خواندن، به برنامه‌اش دعوت کرد. برنامه‌ای که باید میزبانِ بزرگانِ فرهنگ و هنرِ ایران زمین باشد.

اما به همتِ تهیه‌کننده و با همراهیِ کسانی مانند علی ضیاء و در غفلتِ مسئولان سازمان صدا و سیما، کسی مانند مهراد جم مهمان چنین برنامه مهمی در شبکه یک سیما می‌شوند تا در آنجا نازل‌ترین سطح موسیقی پاپ را به خورد مردم بدهد.

همین حضورِ مهراد جم در یکی از مهم‌ترین برنامه‌های تلویزیونی، برای مهراد جم شهرت بسیاری به ارمغان آورد. در عین حال برای تهیه‌کننده این خواننده هم درآمد زیادی به دنبال داشته است.

به راستی مسئولان سازمان صدا و سیما در این باره پاسخگو خواهند بود؟ آیا علی ضیاء نمی‌خواهد در این باره توضیح دهد که با کدام فاکتور و براساس کدام ویژگی، مهراد جم را به برنامه‌اش دعوت کرد؟

مسئولان صدا و سیما مراقب باشند

در هفته‌های گذشته حمید شاه‌آبادی به عنوان معاون سیما منصوب شد. این اتفاق‌ها زنگ خطری برای معاون جدید سیما است تا او بیش از گذشتگانش مراقب باشد که توسطِ مافیای موسیقیِ پاپ ایران دور نخورد.

سکوت دفتر موسیقی

جالب است بدانید که خواننده‌ی بی‌کیفیتی مانند مهراد جم، مجوز تمام آثارش را در زمان فعالیتش در ایران از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده بود. فارغ از ابتذالی که در درونِ بیشتر آثارِ مهراد جم جاری است و فارغ از تمام حرکاتِ غیر اخلاقی که او بر صحنه‌ی کنسرت‌ها انجام می‌داد؛ باید از مسئولان دفتر موسیقی پرسید که چرا به چنین شخصی با چنین سطح کیفیِ نازلی مجوزِ فعالیت می‌دادند!

تشویق برای مهاجرت بیشتر به ترکیه

مهاجرت برخی سلبریتی‌ها به ترکیه در زمانی که در ایران از کنسرت آنها هیچ استقبالی صورت نمی‌گرفت، شاید بیانگر این موضوع باشد که سیستمی در پشت صحنه وجود دارد تا شاید برای جذب توریست و پول بیشتر به کشور همسایه تلاش‌های گسترده‌تری را در حال برنامه‌ریزی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 3
  • JP ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    11 16
    امیدوارم منظورتان از بزرگان موسیقی امثال شجریان و ناظری و ...نباشد !!! در صدا و سیما بزرگی به درآمدزایی است و نتیجه اش امثال جم و ....بگذریم!
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    33 10
    گم‌شه دیگه برنگردد
    • ی IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
      0 0
      لطفا درست صحبت کنید من منظورم فقط به شما نیست در کل گفتم
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    29 20
    وقتی بزرگ موسیقیمون که آقای شجریان بود به دام اونور آبیا افتاد... دیگه ازین بچه شیرخوارا چه انتظاری دارید. دنیا دنیای سقوطه
  • پسر IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    21 0
    من این یارو تازه دیدم ،اصلا از این جوز خزولات پاپ خوشم نمیاد.موسیقی فقط سنتی
    • معتدل IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      0 0
      جناب اگرچه موسیقی واقعا یعنی سنتی ایرانی اما اگر موسیقی پاپ هم درست و دقیق در دستگاهی با تنظیم و ریتم و آهنگی زیبا توام شود قابل احترام است اما این فرد درکی از موسیقی و هنر نداشت برای رفتنش نمیگویم بلکه با شنیدن کارهای او و نظر صاحبنظران عرض میکنم که او اصلا همان موسیقی پاپ سطح پایین را نیز درست اجرا نمیکرد که البته در نظرات بالا هم مطلب مشخص است .
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    12 1
    فقط یه سوال این سایت های قمار تو کدوم کشوره؟ ترکیه؟
  • همیشه در صحنه DE ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    2 0
    خاک تو سرش خودشو بدبخت کرد
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    1 0
    آخه این خواننده بود
  • گمنام IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    2 2
    بر اونی که این افراد فاسد رو با پول بیت المال میاره تو تلویزیون جمهوری اسلامی و پا میذارن روی ارزش ها دینی و خون شهدا / روز قیامت باید پاسخگو باشن
  • IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    1 0
    اگه شما قائل بودید مسئولین اون برنامه باید نسبت به دعوت ایشون پاسخگو باشند باید همون عید مطلب می زدید، بندگان خدا اون موقع چه می دونستند این می خواد 6 ماه بعد چکار کنه!!
  • هانیه IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    2 0
    رفت که رفت به درک
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    1 0
    ازاین تازه به دوران رسیده ها توکشورمازیاد
  • هرچی IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    1 0
    چرا وقتی تو ایران بود همچین چیزایی نمیگفتین من کلا تو روبیکا اهنگ‌های مهراد رو گوش میکردم از صداش خوشم میومد اما از تیپش ن چون نباید میزاشتن ی هنر مند کشور ما همچین پوششی داشته باشه ک حوانان ما یاد بگیرن ب نظر من فرهنگ ادم وشخصیت ادم ب نوع پوششه من یکی از طرفدار فقط صدلش بودم ن ب تیپ وقیافه اما الان متنفرم خاک کشور ما ارزشش بالاست ن کشورای دیگ این ادم پست سرزمین ومردمان سرزمینش را ب یک کشور وامسال دنیا نیک بخت فروخت
  • حسن RO ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 1
    سلام رفته تا ماموریت جدیدش رو انجام بده. اصل سرگرم کردن است. چه اینجا چه اونجا چند تا هم رفته بودن یک تلویزیون حالا برکشتن. هنوز متوجه نشدین قضیه چیه؟ رد پای نوه های شیطان...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس