بررسی نحوه هزینه کرد یک میلیارد یورو برای مقابله با کرونا در مجلس

عضو کمیسیون بهداشت مجلس از حضور وزیر بهداشت و رئیس دیوان محاسبات در این کمیسیون برای بررسی نحوه تخصیص یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی به بخش سلامت خبر داد.

به گزارش مشرق، سید مسعود خاتمی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با اشاره دستورکار هفته جاری کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: به دلیل تعطیلی روز یکشنبه زمان برگزاری جلسات کمیسیون های تخصصی نیز مانند زمان برگزاری جلسات صحن علنی تغییر کرده و بر اساس آن جلسات کمیسیون ها نیز در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

سختی‌های وزیربهداشت در دوران کرونا

وی با اشاره به دستورکار روز دوشنبه کمیسیون بهداشت مجلس، گفت:بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده با حضور کارشناسان و مسئولان مربوطه در دستور کار روز دوشنبه کمیسیون بهداشت قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

روحانی خطاب به نمکی: هر مساله مهمی دارید در جلسات روسای کمیته‌های روزهای پنج‌شنبه مطرح کنید

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در تشریح دستورکار روز سه شنبه این کمیسیون،بیان داشت: همچنین دعوت از سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کشور به منظور بررسی آخرین وضعیت اقدامات صورت گرفته در جهت مقابله با ویروس کرونا در دستور کار اعضای کمیسیون در این روز قرار دارد.

خاتمی تصریح کرد: همچنین در روز سه شنبه با حضور وزیر بهداشت و رئیس دیوان محاسبات نحوه تخصیص یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی به بخش سلامت در کمیسیون بهداشت بررسی می شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس