کد خبر 1134264
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

 انتخاب بهترین باربری برای اسباب کشی در دوران کرونا از اهمیت بسیار ویژه ای برخودار می باشد. چراکه با انتخابی اشتباه ممکن است جان عزیزان خود را به خطر اندازید. اسباب کشی با حضور این بیماری ریسک بسیار بالایی دارد و باید بتوانید درصد ایجاد مشکلات را به شدت کاهش دهید.اگر شما نیز مجبور هستید تا در دوران کرونا اسباب کشی نمایید در این مطلب با ما همراه باشید.

این اواخر با شیوع ویروس کرونا با معضلی با نام باربری در دوران کرونا هم روبه رو هستیم که باعث شده بر استرس و نگرانی افراد افزوده شود.قطعا اسباب کشی و باربری اثاث منزل همیشه از اتفاقات بسیار استرس زا بوده است، که این روزها با وجود ویروس کرونا این استرس چندین برابر شده است. با توجه به همه گیری این ویروس پیشنهاد می شود تا حد ممکن از اسباب کشی صرفه نظر نمایید. اما اگر مجبور به انجام آن هستید پیشنهاد می نماییم تا با ما در این مطلب از باربری اطلس بار همراه باشید. و تمام تلاش خود را در رعایت این موارد نمایید:

ضد عفونی محل جدید از اصلی ترین نکات برای باربری در کرونا می باشد

سعی کنید تا خانه خود را چند روز قبل از اسباب کشی تحویل بگیرید تا فرصت و زمان کافی برای ضدعفونی نمودن همه قسمت های آن را داشته باشید. به شما پیشنهاد می نماییم که حتی اگر خانه نوساز است از این مرحله به راحتی گذر نکرده و حساسیت بالایی به خرج دهید. برای ضدعفونی کردن خانه از موادی مانند الکل و شوینده های قوی استفاده کنید. سعی کنید در این مرحله به هیچ عنوان کودکان خود را به خانه جدید نبرید.حتما ماسک و دستکش همراه خود داشته باشید. در زمان تمیز کردن خانه به هیچ عنوان از مواد غذایی استفاده نکرده و مراقب باشید که به هیچ عنوان دست های خود را به صورتتان نزنید.

سعی کنید تمامی در و پنجره ها را باز گذاشته و سیستم های تهویه را روشن کنید. همه قسمت ها اعم از سرویس بهداشتی، کمدهای دیواری،آشپزخانه و ... را به درستی الکل پاشیده و سپس با مواد شوینده بشویید. در این صورت از تمیزی و ضد عقونی شدن خانه اطمینان خاطر خواهید داشت.

نکات مهم در زمان بسته بندی اثاثیه

قطعا برای بسته بندی وسایل در جابجایی به تجهیزات بسته بندی نیاز خواهید داشت. خیلی از افراد برای این مرحله از کارتن های دست دوم که به طور مثال از سوپرمارکت محل خود دریافت میکردند، استفاده می نمودند.اما با توجه به شرایط بسیار ویژه فعلی این اقدام قطعا به هیچ عنوان صحیح نخواهد بود. چراکه احتمال آلوده بودن این جعبه ها به ویروس کرونا بسیار بالا می باشد. بهترین انتخاب برای باربری در دوران کرونا این است که به جهت بسته بندی اثاثیه تان کارتن های مخصوص اسباب کشی را خرید نمایید.حتما درب جعبه ها را محکم کنید. تا حد ممکن امکان انتقال آودگی به درون جعبه ها را به صفر رسانید.

در باربری اطلس بار جعبه های اسباب کشی در ابعاد و اندازه های مختلف ارائه می شوند. لازم به ذکر است که کارتن ها و تمام تجهیزات بسته بندی دیگر قبل از ارسال برای شما به صورت کاملا بهداشتی ضدعفونی می شوند. همچنین با توجه به روکش سلفونی این جعبه ها خود شما پس از دریافت نیز می توانید به راحتی آنها را ضدعفونی نمایید.

بهترین باربری در دوران کرونا کدام است؟

رعایت نکات بهداشتی توسط شرکت باربری که آن را انتخاب می نمایید بسیار بسیار بسیار مهم است. چراکه با کوچکترین سهل انگاری ممکن است مشکلات بسیار زیادی برای شما ایجاد شود. اما بهترین باربری در این روزها کدام است؟؟؟

در باربری اطلس بار با توجه به موقعیت حساس دوران کرونا، تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت می نماییم. بدین صورت که تمامی خودروها قبل و بعد از هربارگیری به صورت کامل ضدعفونی می شوند. تمامی کارگرها موظف به استفاده از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی در زمان ارائه خدمات می باشند. لازم به ذکر است که روزانه تست کرونا و اندازه گیری تب برای تمامی پرسنل انجام می شود تا افراد مشکوک به کرونا شناسایی شوند. در حین ارائه خدمات نیز پرسنل ما موشف به رعایت حداکثر فاصله ممکن با افراد می باشند.

اثاثیه شما در حین بارگیری توسط پرسنل به صورت کامل ضدعفونی خواهند شد و در حین حمل وسایل نیز تمامی پروتکل رعایت می شوند.

قطعا سلامت شما عزیزان برای ما به شدت حائز اهمیت می باشد و تمامی موارد لازمه را می نماییم تا بهترین باربری در دوران کرونا باشیم.

کلام آخر

با ورود به خانه جدید سعی کنید تمام جعبه ها را در درون یک اتاق قرار دهید و وسایل را پخش نکیند. در حین ورود بسته ها را ضدعفونی کنید. تعداد افراد حاضر در محل را تا حد ممکن کاهش دهید تا امکان رعایت فاصله های اجتماعی وجود داشته باشد.

از حضور کودکان در محل به شدت جلوگیری نمایید. می توانید کودکان خود را به خانه اقوام برده و بخواهید از آنها مراقبت نمایند.

پس از باز کردن بسته بندی ها تمامی تجهیزات بسته بندی را از منزل بیرون ببرید. سعی کنید درحین چیدمان وسایل نیز از مواد ضد عفونی استفاده نمایید.

برای راحتی و اطمینان خاطر از رعایت تمامی این موارد می توانید از صفر تا صد باربری و اسباب کشی تان را به تیم متخصص باربری و اتوبار اطلس بار محول نمایید. تا تمامی موارد را برای شما در نظر گرفته و به بهترین شکل ممکن جابجایی را برای شما انجام دهند. تنها کافیست با شماره 1511 در تماس باشید.

منبع: باربری اطلس بار


** این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس