شکایت باشگاه ذوب آهن از هافبک جدید تیم فوتبال استقلال

باشگاه ذوب آهن از بازیکن سابق خود که به تیم استقلال پیوسته است، شکایت کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه ذوب آهن در نقل و انتقالات این فصل از مسابقات لیگ برتر بازیکنان کلیدی خود را از دست داد. دانیال اسماعیلی فر، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، مهدی مهدی پور و احسان پهلوان از جمله این نفرات بودند که به واسطه نوع قراردادی که با باشگاه ذوب آهن داشتند، راهی تیم‌های دیگری شدند.

هرچند ذوب آهن بعضی از این نفرات را به خاطر نحوه جدایی‌شان تهدید به شکایت کرده بود اما اقدام حقوقی این باشگاه در نهایت روی یک بازیکن متمرکز شد.

مهدی مهدی پور بعد از جدایی از ذوب آهن به تیم استقلال پیوست و شانس بالای پیروزی ذوب آهن در پرونده این بازیکن باعث شده تا این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون  شکایت کند.

این شکایت در حال حاضر در جریان است و ذوبی ها امیدوارند با برد در پرونده مهدی پور بخشی از خسارت وارد شده به باشگاه خود را در پی جدایی این هافبک جبران کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • صداقت IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    3 1
    5تا بازیکن با شرایط یکسان از تیمش جدا شده اونوقت رفته شکایت بازیکنی رو کرده ک رفته استقلال . اخه مگ میشه مگ داریم این همه پر رویی استقلالی ک این همه ب درد این تیم خورده . حیا کنید لطفا
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    1 5
    همه تیمها از این باشگاه کیسه بخاطر قرارداد غیرقانونی شکایت می کنند و اون وقت وزیر میشه پرسپولیسی واقعا خنده داره
    • حسین IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      0 0
      چه ربطی داره. اگر این طوره باشگاه ذوب آهن از احسان پهلوان هم که فسخ کرده و اومده پرسپولیس شکایت کرده.. ربطی به استقلال و پرسپولیس نداره. فسخ فسخ هست ولی باید ببینی که بازیکن قانونی فسخ کرده یا نه؟ نباید زود قضاوت کنی..
  • رضا IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    2 3
    ۴ تیم از این باشگاه سعودی شکایت کردن کمیته انضباطی خوابه تو قطر قلیان میزنن کمیته انضباطی خواب تو فرودگاه کتک کاری میکنن کمیته انضباطی خواب فحاشی کاپیتانشون به نظام کمیته انضباطی خواب مسافر کشی بازیکنشون سه شب کمیته انضباطی خواب حالا سوشا مکانی شلوار زرد میپوشه ۶ ماه محروم وزیر پرسپولیسیه ،پولا پرسپولیسم خرج اون باشگاه خاص نشده
  • ناشناس IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    2 0
    عجب رویی کیسه کشا دارن بخدا ، هر چی بازیکن بود غیرقانونی آوردن تو کیسه و از اون ور ماموریت دادن دندون پزشکشون بازیکنای پرسپولیسو بپرونه و بازم وزیر پرسپولیسیه !!! سنگ پاست
    • پرسپولیسی IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      1 0
      هنوز به اندازه این نشد که تو قضیه طارمی از ترکیه شکایت داشت نمیرسه
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      0 0
      همه که نمی تونن مثل لنگ قرارداد جعلی ببندن(طارمی-ترابی)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس