کد خبر 1134148
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
ترامپ چین

اگرچه قانون اساسی ایالات متحده مقامات فدرال را «از هر گونه مزد یا دریافتی یا عنوان از هر دولت خارجی» بدون تأیید کنگره منع کرده است.

به گزارش مشرق، محمد رستم‌پور، فعال رسانه‌ای درباره حساب و کتاب چینی‌ها با ترامپ در کانال تلگرامی خود نوشت: چین از زمان روی کار آمدن ترامپ، حداقل 5.4 میلیون دلار به ترامپ پرداخت کرده است؛ بابت اجاره‌بهای بانک صنعتی و بازرگانی چین در برج ترامپ. رئیس‌جمهور آمریکا پنجشنبه شب در دومین مناظره‌اش با جو بایدن ادعا کرد از چین پولی دریافت نمی‌کند. اما اکنون مجله فوربس بر اساس تحقیقاتی که از سال 2015 در جریان بوده است، اثبات کرده یک بانک دولتی در چین در یک قرارداد اجاره با ترامپ تاکنون 5.4 میلیون دلار به او پرداخت کرده است.

اگرچه قانون اساسی ایالات متحده مقامات فدرال  را «از هر گونه مزد یا دریافتی یا عنوان از هر دولت خارجی» بدون تأیید کنگره منع کرده است، ترامپ و تیم حقوقی‌اش مدعی‌اند مالکیت ترامپ بر فضای اداری برج ترامپ با قانون اساسی در تناقض نیست. قرار بود این قرارداد 31 اکتبر 2019 به پایان برسد، اما همچنان ادامه دارد و چینی‌ها همچنان دو طبقه از برج ترامپ را در اختیار دارند.

ترامپ ارتباطات مالی دیگری نیز با چین دارد. سه‌شنبه هفته پیش، نیویورک‌تایمز افشاء کرد ترامپ یک حساب بانکی در چین دارد. دختر ترامپ، ایوانکا نیز از مارس 2017 تا آوریل 2019، 41 علامت تجاری در چین ثبت کرده است و پذیرش درخواست او پس از تحلیف پدرش در کاخ سفید، 41 درصد سریعتر از زمان معمول صورت گرفته است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    6 0
    افول آمریکا (و به طور کلی هر رخدادی در عرصه سیاست جهانی) برای ما کافی نیست و اصل کار نیست. اصل کار درون خود ما و قلب ما و جمجمه ما و ذهن ما و « اراده » ما هست. افول آمریکا فقط یک نشانه از نشانه های ورق خوردن تاریخ بشریت هست...آفتاب آخرالزمانی عالم هستی ( وجود ذی جود منجی موعود(عج) جز با اراده مومنان و اتحاد مومنان و ارتباط مومنان و حرکت قلبی و جوانحی و جوارحی مومنان طلوع نخواهد کرد. اصل و اساس قضیه اینه که همه ما باید به طور فردی و جمعی برای انجام وظایف خودمون قیام به امر ولیّ امر ( ولیّ فقیه ) کنیم وگرنه افول آمریکا و تغییر معالادت سیاست جهان هیچ نفع و سود حقیقی و پایدار برای ما نخواهد داشت و سبب سلامتی و امنیت و نجات و آرامش ما نخواهد شد..امام و رهبری و شهیدان با شهادت خودشان ارض باطنی و فرامکانی و فرازمانی عالم هستی رو چرخاندند و لحظه طلوع آفتاب رو نزدیک کردند.. اگر قدردان نباشیم و آرمانخواهی را کنار بگذاریم و « برجام خواهی» را در دستور کار قرار بدهیم و امر « واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا» و امر « لا ترکنوا الی الذین ظلموا » را فراموش کنیم و عمل نکنیم و از سازمان ملل و سازمان جهانی بهداشت WHO و بانک جهانی و صندوق بین المللی پول و سند 2030 و FATF و پالرمو و CFT و فدراسیون بین المللی فوتبال FIFA و سایر ساختارهای رسمی رایج بین المللی امروزی کمک بگیریم و اطاعت کنیم و همکاری کنیم و آنها را به رسمیت بشناسیم ( درحالیکه آنها امر رسول اعظم(ع) را به رسمیت نمیشناسند و کفر میورزند) چنان پس گردنی محکم از خدا خواهیم خورد که صدایش تا آسمان هفتم بالا برود.. این حرفها افراط نیست ه. به زودی حقایق عالم رو خواهید دید. به زودی با گوشهای قلب تان این « صیحه آخرالزمانی اهل السماء» را خواهید شنید...ساختارهای رسمی رایج بین المللی امروزی همگی به معنای حقیقی کلمه، همان جوانح و جوارح «دجّال» هستند و اعضا و اجزای مختلف کالبد حقیقت فرامکانی و فرازمانی و فرامادی «دجّال» میباشند...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس