واژگونی خودرو در جاده تیران- داران ۲ کشته داشت

واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند عصر روز جمعه در جاده تیران به داران ۲ کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش مشرق، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان درباره این حادثه گفت: این حادثه رانندگی ساعت ۱۷ روز جمعه روبه روی کردعلیا رخ داد و پس از اعلام به اتاق فرمان اورژانس دو واحد امدادی از اورژانس پیش‌بیمارستانی و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شدند.

غفور راستین افزود: این حادثه دو کشته داشت که از این تعداد یک خانم ۳۸ ساله در صحنه حادثه و یک مرد ۴۰ ساله نیز در بیمارستان جان باختند.

وی ادامه داد: دو مرد و یک زن دیگر نیز دچار مصدومیت و به بیمارستان بهنیا تیران منتقل شدند.

شهرستان تیران وکرون دارای ۷۳۵ کیلومتر راه همسنگ است. 

شهرستان تیران و کرون با بیش از ۷۱ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد. 

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان همچنین درباره آتش گرفتن خودرو تیبا به دلیل انفجار کپسول گاز در ساعت ۱۲ و ۹ دقیقه روز جمعه تصریح کرد: این حادثه در اصفهان بعد از باغ رضوان گلون آباد رخ داد.

وی بیان کرد: این حادثه یک مصدوم مرد با سن حدود ۳۷ سال داشت که برای درمان به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی الکاظم (ع) اصفهان منتقل شد.

علت وقوع این حوادث در دست بررسی است.

بر اساس آمار موجود، سالانه ۱۷ هزار نفر در اثر سوانح جاده‌ای به خصوص در جاده‌های کویری کشور جان خود را از دست می‌دهند و ۲۵۰ هزار نفر نیز مصدوم می‌شوند.

دو هزار و ۴۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه و ۲۳ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه اصلی در کشور وجود دارد، همچنین حدود ۴۷ هزار و ۲۶۳ کیلومتر مربع از مساحت ایران در زمره بیابان و کویر به ویژه در مرکز کشور قرار می‌گیرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    1 0
    خدا رحمتشان کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس