کد خبر 1133998
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
باقری: صحبت‌های رسول‌پناه درشأن پرسپولیس نبود/درباره عملکرد گل‌محمدی مردم بهترین قاضی هستند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نظر خودم را درباره رسول پناه اعلام کردم اما درباره یحیی گل محمدی و کادرفنی مردم بهترین قاضی هستند.

به گزارش مشرق، کریم باقری درباره حواشی اخیر پرسپولیس  و فایل های منتشر شده از سوی سرپرست این باشگاه علیه کادرفنی و بازیکنان توضیحاتی ارائه کرد که مشروح این گفت و گو را در ذیل می خوانید.

* گویا مهدی رسول پناه از مدیریت باشگاه پرسپولیس استعفا کرده است؟

ترجیح می‌دهم به این موضوع ورود نکنم، حرف‌های خودم را قبلا زده‌ام. تیم پرسپولیس با شرایطی که قبل از سفر به قطر داشت، با از خود گذشتگی و تلاش زیاد بازیکنان واقعا در لیگ قهرمانان شاهکار کرد. همه می دانند تیم های قطری الدحیل و السد و سایر تیم ها با بهترین امکانات، شرایط مالی و بازیکنان به مسابقات آمدند اما در این وضعیت ما توانستیم به جلو برویم و کار کنیم. نتایج خوبی هم به دست آوردیم و همین موضوع نشان دهنده همه چیز است. لازم نیست من یا فرد دیگری بگویم این تیم بد است یا خوب و باید قضاوت را به عهده مردم بسپاریم.

* این روزها فایل‌های عجیب و غریبی از مهدی رسول پناه منتشر می‌شود و حتی وی در صحبت با یک هوادار به این فرد اعلام کرده شما هم جای یحیی گل محمدی بودی، تیم قهرمان می شد.

حرف آخر من درباره رسول پناه در پست اینستاگرامی‌ام منتشر شد و صحبت خاصی درباره ادامه فعالیت وی در پرسپولیس ندارم. هر حرفی که زده می شود تبعات خاص خود را دارد و در این میان حرف رسول پناه یا من سندیتی ندارد بلکه مردم بهترین قاضی هستند و بهترین قضاوت را می کنند. اگر کسی لیاقت داشته باشد مردم و هواداران آن را می فهمند و می‌دانند. فکر می کنم همه چیز را به قضاوت مردم واگذار کنیم، بهترین راهکار است‌.

* پرسپولیس در سال‌های اخیر تیم متحدی بوده اما در این وضعیت به نظر می رسد این موضوع تحت تاثیر قرار بگیرد.

این بحث ها بیشتر در فضای مجازی مطرح می شود. اگر اجازه بدهند تماشاگران برای بازی های لیگ به ورزشگاه بیایند، هواداران ما نشان می دهند پشت پرسپولیس هستند و آنها از تیم حمایت می کنند. در فضای مجازی هر کسی نظر خودش را می گوید اما در این شرایط هم همه هواداران واقعی پرسپولیس پشت تیم هستند و به این تیم اعتقاد و اعتماد دارند و همین برای ما کافی است. باز هم از هواداران می خواهم مثل گذشته همدلی و اتحاد داشته باشند. لزومی هم ندارد به حرف های این و آن گوش کنند  زیرا داخل تیم بچه ها تمام تلاش خود را برای موفقیت های پرسپولیس انجام می دهند. آنها در سال های اخیر ثابت کرده اند برای رسیدن به موفقیت یکدل و متحد هستند و تمام تلاش خود را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید:
 

کریم باقری خواهان استعفای سرپرست باشگاه پرسپولیس شد
 

کریم باقری: بالای سر مدیران پرسپولیس کسی نیست که به آنها «تشر» بزند؟

* با استعفای رسول پناه چگونه مدیری می‌تواند پرسپولیس را به آرامش برگرداند و به این تیم کمک کند؟ 

در مملکت ما مدیران فوتبالی و غیر فوتبالی کم نداریم اما هر مدیری به پرسپولیس می آید باید به جایگاهی که در آن قرار گرفته واقف باشد و متناسب با همان جایگاه کار کرده و صحبت کند. متاسفانه حرف هایی که در این چند روز شنیدیم در شأن مدیریت باشگاه بزرگ پرسپولیس نیست و باید خیلی از مسائل رعایت شود. این باشگاه نیاز به مدیریتی قوی دارد و این مدیر باید در گفتار ، کردار و رفتار در شأن پرسپولیس عمل کند و در تمام این موارد شخصیت یکسانی داشته باشد. اتفاق‌های ناگواری که در این مدت رخ داده در شخصیت باشگاه بزرگ پرسپولیس نیست.

* جدایی محمد نادری و پیوستن وی به استقلال سبب ناراحتی هواداران شده است.

هواداران باتجربه و سن و سال دار پرسپولیس می دانند در این سال ها از اینگونه اتفاق ها در پرسپولیس و استقلال رخ داده و بازیکنان زیادی از این باشگاه به آن باشگاه رفته اند و بالعکس. معمولا برخی بازیکنان کارهایی انجام می دهند که به مذاق هواداران و هم تیمی های شان خوش نمی آید اما این موضوع در همه جای دنیا هست. بین بزرگ ترین تیم های دنیا هم اینگونه انتقال ها رخ داده و بار دیگر تاکید می کنم هواداران اصلا به اینکه کدام بازیکن آمد و کدام بازیکن رفت توجه نکنند بلکه از تیم پرسپولیس حمایت کرده و به این تیم اعتماد داشته باشند. قبل از این هم بازیکنان خیلی تأثیرگذاری از پرسپولیس جدا شدند اما جانشین های آنها بار مسئولیت را به دوش کشیده و خوب کار کنند. همیشه بازیکن آمده و رفته اما تیم بزرگ پرسپولیس مانده است. تا آخر هم همینگونه خواهد بود. خواهش می کنم هوادار فقط از تیم پرسپولیس حمایت کند زیرا این اقدام سبب دلگرمی و انگیزه گرفتن بازیکنان و مربیان تیم می شود.

* به نظر می‌رسد جوی که پس از بازگشت پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا ایجاد شده افت بزرگی برای کسب قهرمانی این رقابت ها است.

با شروع شدن بازی ها این صحبت ها هم تمام می شود. در حال حاضر مسابقاتی برگزار نمی شود و به همین دلیل به این مسائل و حواشی پرداخته می شود. با آغاز  مجدد رقابت ها بار دیگر  حواس همه به بازی ها معطوف می شود و حواشی هم کمتر خواهد شد.

* آیا کادر فنی پرسپولیس برای جایگزینی مدافعان جدا شده این تیم روی ایمان سلیمی، مدافع سابق تراکتور نظر دارد؟

دقیق نمی دانم. امروز تمرین تیم ما تعطیل بود و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می دهد.

صحبت نهایی.

بار دیگر از هواداران پرسپولیس می خواهم حواس شان جمع باشد و به دنبال حواشی نروند. آنها باید جای پرداختن به حاشیه تنها از تیم حمایت کنند زیرا پرسپولیس نشان داده با حمایت هواداران کارهای خیلی بزرگی انجام می دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    8 1
    یه توپه چند صد نفد دنبالش میدون و میلیاردها پول بیت و المال خرجش میشه ...عقلانیتم آرزوست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس