کد خبر 1133972
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
خلیل‌زاده: سعادتمند پرسپولیسی بود

اسماعیل خلیل زاده در خصوص پیوستن محمد نادری به استقلال و اتهاماتی که احمد سعادتمند متوجه او کرده بود در پستی اینستاگرامی پاسخ داد.

به گزارش مشرق، رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص پیوستن محمد نادری و وضعیت شیخ دیاباته و میلیچ پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. اسماعیل خلیل زاده در این پست آورده است:

با همدلی و همکاری اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال از جمله بنده، مهدی عبدیان، حجت نظری، جلسه‌ای با محمد نادری امروز جمعه برگزار کردیم. احمد مددی، سرپرست باشگاه از شب گذشته در جریان این انتقال قرار داشت.

اختلاف بوجود آمده بین آقای مددی و عبدیان نیز که به نوعی سوتفاهم بود، حل شد.

همچنین پول هروویه میلیچ نیز حواله شده و این بازیکن به همراه شیخ دیاباته به ایران بازمی برگردد.

مطالبی مدیرعامل عزل شده قبلی باشگاه استقلال علیه بنده مطرح کردند که به زودی پس از شکایت از ایشان به دادسرا به صورت مستند و با ارائه مدارک پاسخ آنها را مفصل خواهم داد و نشان می‌دهم چه کسی مدرک دارد و چه کسی فقط حرف می‌زند.

تنها باید به این نکته اشاره کنم که برخی‌ها با پرسپولیسی بودن‌شان شیطنت کردند و سعی در تخریب استقلال داشتند، کسانی که صفحه شخصی‌شان نشان می‌داد چقدر به تیم محبوب‌شان یعنی پرسپولیس عشق دارند و در جلسات نیز از پرسپولیس به عنوان تیم محبوب‌شان یاد می‌کردند.

به همین دلیل از ابتدا مخالف حضور چنین افرادی بودم که هویت پرسپولیسی داشتند و به استقلال آسیب رساندند. افرادی که متاسفانه به اسم استقلال چه کارها که نکردند و قراردادهای عجیبی با شرکت‌ها و دیگران بستند.

سخن آخر با هواداران استقلال است، می‌دانم یکسری از صفحات منتسب به آقایان در صفحات مجازی سعی در تخریب بنده دارند و با مطرح کردن پنجره بسته نقل و انتقالات و ماجرای استراماچونی نشان می‌دهند بنده مقصر هستم، اما هواداران خوب می‌دانند به خاطر وعده‌های دروغین آقایان جام حذفی از دست رفت و با عدم پرداخت پول شفر, پنجره نقل و انتقالات بسته شد و امروز به سختی در حال انتقال پول شفر هستیم.

آقایان به جای اینکه فضا را به سمت دیگری ببرند، پاسخ دهند چرا پول شفر را ندادند تا پنجره بسته نشود؟ عواقب امروز بسته بودن پنجره نقل و انتقالات را چه کسی می‌دهد؟

اینها بخشی از مطالب است و منتظر باشند به زودی مدارکی ارائه می‌دهم که خیلی چیزها مشخص خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    1 1
    اقای خلیل زاده اگه اقای سعادتمند پرسپولیسی بود چرا دنبال بازبکن خوب برای استقلال مثل مرادمند بود بدهید به پرسپولیس
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    1 1
    اگه راست میگی چرا مدیر عاملش کردید؟! و اینکه چرا روز برکناری این حرفا رو نزدی؟! حالا که سعادتمند شروع به افشاگری کرده زبون درآوردی؟!
  • سید علی رضا IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    3 0
    خود شما استعفاء بده
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    2 0
    بخواب بابا
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    4 0
    بابا این حرفا رو ول کنید.مردم نون ندارن بخورن میلیارد میلیارد از حسابشون برداشت میشه میدن به این فوتبالیستهایی که صد میلیون هم نمیارزن.من خودم استقلالیم ولی الان وقت ریخت و پاش ورزشی نیست.
  • DE ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    1 0
    زر نزن
  • منطق IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    2 0
    از قراردادهای نجومی که با بازیکنان بسته شده و نظری عضو هیئت مدیره افشاگری کرده هم بگویید
  • IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    0 0
    .... از هوادارا شرم کنید که هر کدوم می‌آید فقط دنبال حرفه‌ای به درد نخورید.پرسپولیس پوکر کرد رفت فینال آسیاو...شما حالا فکر بازی دادن هوادار باشید. ..
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    0 0
    پای پول وسط باشه همتون هر دو تیم هم پرسپولیسی هستید هم استقلالی هم چیزهای دیگه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس