عکس/ جلسه شورای انقلاب فرهنگی

رئیس مجلس شورای اسلامی از اتخاذ ۴ تصمیم برای کاهش ناکارآمدی‌های اقتصادی، در جلسه با پنج عضو اقتصادی دولت و رؤسای کمیسیون‌های اقتصادی خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالبیاف رئیس مجلس شورای اسلامی از اتخاذ ۴ تصمیم در جلسه با پنج عضو اقتصادی دولت و رؤسای کمیسیون‌های اقتصادی، برای کاهش ناکارآمدی‌های اقتصادی خبر داد.

رئیس مجلس در این باره عنوان کرد: در جلسه با پنج عضو اقتصادی دولت و رؤسای کمیسیون‌های اقتصادی، چهار تصمیم مهم و عملیاتی برای کاهش ناکارآمدی‌های اقتصادی اتخاذ شد:

اول: تشکیل سندیکای صادرکنندگان خوشنام برای استفاده از ظرفیت اعتباری و تسهیل فعالیت بازرگانی آنها،

دوم: تشکیل اتاق تهاتری مرکزی کالا با کالا در وزارت صمت برای نظارت دقیق بر اجرای مستقیم عملیات واردات در برابر صادرات بدون نیاز به تبادل ارز و صرفا برای کالاهای ضروری و مواد اولیۀ تولید،

سوم: تشکیل پنجره واحد صادرات نفت در برابر واردات کالاهای اساسی که در دولت مسئولیت مستقیم آن با وزارت نفت است. چهارم- تامین کسری بودجه دولت از طرق کم هزینه مانند انتشار اوراق دولتی و بازارگردانی آن از سوی بانک مرکزی در قالب عملیات بازار باز

چهارم: تامین کسری بودجه دولت از طرق کم هزینه مانند انتشار اوراق دولتی و بازارگردانی آن از سوی بانک مرکزی در قالب عملیات بازار باز

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    29 6
    به عمل کار برآید به سخندانی نیست. دکتر جان خودت که بهتر میدونی! اونجور که در عرصه شهرداری عزت و آبروی لیبرال ها رو بردی و نشون دادی مدیر کیه، اینجا هم بزن خرد و خاکشیرشون کن.
    • AU ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      2 0
      ماشاالله قالیباف. انشاالله همیشه یاد امام و شهدا باشید و کار کنید.
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    0 0
    درود بر مدیر جهادی! بگذریم از این که دولت از زمان روی کار آمدن شما با خلق پول سنگین بخاطر جبران کسری بودجه ارزش پول ملی رو به یک دوم کاهش داد و مردم رو بدبین و اقتصاد رو شرطی کرد ، اما دکتر تو کار خودتو کن و اینکه برای ریاست جمهوری کاندید نشو! نیا چون تو جنگ روانی اعتبارتو خدشه دار میکنن.
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    0 0
    رئیس جان به نظریه حمایت هوشمند جوان انقلابی دکتر جبرائیلی هم نگاه بنداز و اجراش کن. دکتر با خلق بازار و حمایت از تولیدکنندگان کالا های هایتک صنعت کشور رو نجات بدید. راستی از مصادیق خلق بازار همین مسکن مهره!اینم راه خوبی برای راه انداختن صنعت ساختمان سازی کشور هستش. و از طرح مارشال آمریکایی ها که در دهه ۱۹۲۰ بکار بردند و هزاران کیلومتر راه درست کردند و میلیون ها اصله درخت کاشتند و میلیون ها خانه ساخته شد و ... هم الگو بگیرید. این طرح ظرف ۱۰ سال حدود ۸ میلیون نفر رو شاغل کرد!
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    1 0
    خدا قوت سردار
  • رحیمی IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    0 0
    کاش تو جلسلتشون چند نفر اقتصاد دادن به معنای واقعی و دلسوز هم دعوت کنن
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    1 0
    درود بر سردار مجلس یازدهم خدا به شما توفیق دهد تا بتوانید آلامی بر مشکلات مردم باشید ان شا ءالله
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    0 0
    سردار طرح هایی که قرار بود تو زندگی مردم تحول ایجاد کنه همینا بود؟
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    1 0
    درود بر حاج باقر عزیز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس