لیگ اروپا| پیروزی میلان و شکست آاک آتن در حضور انصاری‌فرد/ یاران بیرانوند پیروز شدند، هم‌تیمی‌های محرمی و محمدی متوقف

هفته نخست از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا با پیروزی تیم‌های فوتبال میلان، لسترسیتی، تاتنهام و شکست یاران انصاری‌فرد به پایان رسید.

به گزارش مشرق، دیدارهای هفته نخست از مرحله گروهی لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) با برگزاری ۱۲ بازی به پایان رسید.

در مهمترین بازی از گروه H تیم فوتبال میلان با نتیجه ۳ بر یک در خانه سلتیک به برتری رسید. راده کرونیچ در دقیقه ۱۴ و براهیم دیاس در دقیقه ۴۲ میلان را پیش انداختند، اما محمد الیونسی در دقیقه ۷۶ یکی از گل‌های خورده را برای سلتیک جبران کرد. ینس پیتر نیز در دقیقه ۲+۹۰ گل سوم میلان را به ثمر رساند.

در گروه J شاگردان ژوزه مورینیو در تیم فوتبال تاتنهام میهمان خود تیم لاسک اتریش را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دادند. لوکاس مورا در دقیقه ۱۸، آندرس آندراده در دقیقه ۲۷ (گل به خودی) و سون هئونگ مین در دقیقه ۸۴ این بازی برای تاتنهام گلزنی کردند.

همچنین در گروه G تیم فوتبال لسترسیتی میهمان خود زوریا لوهانسک اوکراین را با نتیجه ۳ بر صفر از پیش رو برداشت. جیمز مدیسون در دقیقه ۲۹، هاروی بارنز در دقیقه ۴۵ و کلچی ایهاناچو در دقیقه ۶۷ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

و اما در میان چهار تیمی که بازیکنان ایرانی در اختیار دارند و امشب در لیگ اروپا به میدان رفتند، تنها آاک آتن بود که به مهاجم ایرانی‌اش کریم انصاری‌فرد فرصت بازی داد. در این بازی از گروه G که انصاری‌فرد از ابتدا تا ۶۲ دقیقه آن در زمین حضور داشت و جای خود را به معمر تانکوویچ داد، نماینده یونان با ۳ بر صفر مغلوب میزبان خود تیم براگای پرتغال شد. گالنو در دقیقه ۴۴، پائولینیو در دقیقه ۷۸ و ریکاردو هورتا در دقیقه ۸۸ گل‌های این مسابقه را به ثمر رساندند.

در گروه K تیم دیناموزاگرب که صادق محرمی را در اختیار دارد در خانه با تساوی بدون گل مقابل فاینورد هلند متوقف شد. این در حالی بود که فاینورد از دقیقه ۷۲ مسابقه ۱۰ نفره بازی می‌کرد.

در گروه J تیم آنتورپ بلژیک که علیرضا بیرانوند سنگربان سابق پرسپولیس را در اختیار دارد، در خانه تیم لودوگورتس بلغارستان به برتری ۲ بر یک دست یافت. لودوگورتس در این بازی با گلزنی مارین در دقیقه ۴۶ پیش افتاد، اما یاران بیرانوند با گلزنی گرکنس در دقیقه ۶۳ و رافائلوف در دقیقه ۷۰ بازی را به سود خود به پایان رساندند.

اما تیم خنت هم در شب نیمکت‌نشینی میلاد محمدی در خانه تیم لیبرچ جمهوری چک با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. عبدالله یوسف هلال در دقیقه ۲۹ تنها گل این بازی را به ثمر رساند.

نتایج سایر بازی‌های به شرح زیر است:

گروه H
اسپارتاپراگ (جمهوری چک) یک - لیل (فرانسه) ۴

گروه I
ویارئال (اسپانیا) ۵ - سیوااسپور (ترکیه) ۳

گروه J

ولفسبرگ (اتریش) یک - زسکا مسکو (روسیه) یک

گروه L

هوفنهایم (آلمان) ۲ - ستاره سرخ (صربستان) صفر

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین پورزاد پرسپولیسی IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    0 0
    سلام ما هواداران خوب میفهمیم که سجاع برای دلارهای زیاد قبل تیم بره از تهران قرارداد فسخ وبا باشگاه اریان تموم وقرارداد نوشته وامصاه کرده بود همه این ها سیاه بازی بود مثل شجاع وعلیپور چون دیگه بازیکنان یاد گرفتن که من خواستم ولی من را نخوایتن دروغ به این بزرگی که با ابروی مدیریت تیم بازی میکنند خجالت داره بعد نماد ولگوی باشگاه رو می بوسن نیرنگ وربا میکنند چرا با ابرووحیثیت مدیریت بازی میکنید وبا احساسات هواداران اقای خلیل زاده وعلیپور گر چند مثل چک برگشتی سال بعد بر میگردید میریم تیم مسجد بازی میکنید واز رسول پناه میخواهی ما هوادارن که به باشگاه وبرای پرچم ارتش سرخ ارزش قایل بشن وبدون که رسول پناه مدیر باشگاه پرسمولیس کبیر وهر روز بازیکن اجازه ندن تو فصای مجازی دلقک بازی در بیارن وبا احساسات هواداران بازی کنند
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    0 0
    سلام یک چیزی میگم بدونید این چیزا تو فضای مجازی چن بخش می کنید شجارفت نه نرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس