نظری: ارقام قرارداد برخی بازیکنان استقلال باعث تعجب خودشان هم شده بود

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال می‌گوید برخی ارقامی که مدیرعامل وقت استقلال به بازیکنان گفته بود، حتی تعجب این بازیکنان را هم به دنبال داشته است.

 به گزارش مشرق، حجت نظری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با برنامه رادیو ایران درباره اصلاح قرارداد برخی از بازیکنان استقلال اظهار کرد: با توجه به اینکه قراردادها در مقطعی بسته شد که سعادتمند حضور داشت، او در آخرین جلسه هیئت مدیره اعلام کرد برخی نهادهای نظارتی گفته‌اند که قراردادها نباید بالا باشد و بر همین اساس نیز خودش پیش‌نویس قراردادها را به آن نهادها ارسال کرد.

وی افزود: بعد از ارسال پیش‌نویس قراردادها و متعاقب آن برکناری سعادتمند، احمد مددی سرپرست باشگاه این موضوع را دنبال کرد. من از اینکه چه سقفی در نظر گرفته شده است، اطلاعی ندارم، اما اصل خبر این است که گفته‌اند در قراردادها بازنگری صورت بگیرد. این موضوع ممکن است با واکنشی از سوی بازیکنان همراه باشد، اما تا جایی که قانون اجازه بدهد، می‌توانیم تصمیمات را اجرایی کنیم. اگر نهادهای نظراتی روی یک یا چند قرارداد بحث داشته باشند، ما وظیفه داریم که مواضع دو طرف را به یکدیگر منتقل کنیم، ولی نباید در این میان به تیم ضربه وارد شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره رقم قراردادهایی که باعث ورود دستگاه‌های نظارتی شده است، خاطر نشان کرد: برخی از ارقامی که سعادتمند به بازیکنان گفته بود، حتی تعجب خود بازیکنان را هم به همراه داشت و آنها از مبالغ پیشنهادی استقبال کرده بودند. واقعاً برخی ارقام قابل تأمل هستند. برای مثال در قرارداد پیشنهادی به روزبه چشمی علاوه بر رقمی که عنوان شد، یک بندی گنجانده شده بود که اگر او پیشنهاد خارجی داشت، می‌تواند برود که این اتفاق هم افتاد.

نظری درباره برکناری سعادتمند گفت: ما عمده دلایلی که منجر به تصمیم برکناری سعادتمند شد را در بیانیه صادر شده مطرح کردیم. البته برخی دلایل هم هست که مطرح نکردیم و نمی‌دانم زمانی برای طرح آن‌ها وجود خواهد داشت یا نه. به‌هرحال اعتمادی به ما به‌عنوان اعضای هیئت مدیره شده و اعتباری در اختیار ما قرار گرفته و سرمایه‌ای از مردم در اختیارمان است که باید در نگهداری از آن امانت‌داری را رعایت کنیم. ما این تصمیم را گرفتیم، چون خودمان را به هوادار پاسخگو می‌دانیم. این هواداران به اندازه کافی سختی کشیده‌اند و همچنان نگرانی‌هایی دارند و این نگرانی‌ها با وجود گذشت چند روز از برکناری سعادتمند هنوز برطرف نشده است.

وی با بیان اینکه شرایط باشگاه استقلال آنقدر بغرنج بوده و آنقدر اولویت وجود داشته که هنوز بحثی درباره انتخاب مدیرعامل صورت نگرفته است، درباره بدهی استقلال به وینفرد شفر تصریح کرد: ما پس از برکناری مدیرعامل سه اولویت را در نظر گرفتیم. اولویت نخست تعیین سرمربی تیم بود. تیم به نوعی وضعیت نامطلوبی داشت و به سمت گسست می‌رفت که در زمان خوبی این اتفاق افتاد. دومین دغدغه باز کردن پنجره نقل‌وانتقالات و مورد سوم نیز کسب مجوز حرفه‌ای بود که موارد دوم و سوم در هم تنیده هستند. کارمان برای کسب مجوز به پایان رسیده است. همچنین طی شش هفت روز آینده پنجره نقل‌وانتقالات ما باز می‌شود. دیروز ۲۰۰ هزار دلار به حساب شفر حواله شد. البته با توجه به شرایطی که در انتقال پول‌ها در سطح بین‌المللی داریم، مجبور شدیم از راه‌های دیگری این کار را انجام بدهیم. این کار کمی زمان‌بر است و فکر می‌کنم این مبلغ الان به حساب شفر نشسته باشد. ۲۰۰ هزار دلار هم امروز حواله شد که روی هم ۴۰۰ هزار دلار می‌شود. ۲۰۰ هزار دلار هم مانده است که طی یکی دو روز آینده کار حواله کردن آن انجام می‌شود. درباره پول جپاروف هم باید بگویم که دوشنبه یا سه‌شنبه پرداخت پول را به سرانجام می‌رسانیم تا پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه تا پایان هفته بعد باز شود.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره مصاحبه قلعه‌نویی و گلایه درباره عدم انتخابش برای نشستن روی نیمکت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: قلعه‌نویی یکی از پیشکسوتان ارزشمند ماست که برای او حرمت قائل هستیم. به نظرم در این موضوع سوءتفاهم پیش آمده است. در واقع هرگز توافقی نشده که روی نام او خط قرمز بکشیم یا نه. اولویت اول ما برای هدایت استقلال در آسیا نامجومطلق بود، چون او از تیم شناخت داشت. اصلاً دستوری از بالا درباره عدم انتخاب قلعه‌نویی نیامده بود. اگر با سایر گزینه‌ها مذاکره می‌کردیم، او این حق را داشت، اما چون با نامجومطلق توافق شد، وارد موضوع مذاکره با گزینه‌های دیگر نشدیم.

نظری در پایان گفت: از همه هواداران، پیشکسوتان و مدیران سابق استقلال خواهش می‌کنم که همدل باشیم و هواداران به تیم مدیریتی کاملاً استقلالی اعتماد کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ﻣﺠﺘﺒﻲ IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    4 0
    ﭘﻮﻝ ﻣﻠﺖ ﺑﺪﺑﺨﺖ اﻳﺮاﻥ ﺭا ﺩاﺭﻧﺪ ﻣﺜﻞ ﻧﻘﻞ ﻭﻧﺒﺎﺕ ﭘﺨﺶ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس