مجلس نمایه

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه شرایط جذب دختر روحانی در دانشگاه باید بررسی شود، گفت: تخصیص اعتبارات کرونا به خرید ساختمان برای دانشکده غلط و غیرقانونی است.

به گزارش مشرق، نشست اعضای انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸  دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با احمد نادری عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی پیرامون بحث هیئت علمی شدن مریم روحانی ( دختر رئیس جمهور) در دانشکده فناوری های نوین دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان بودجه ستادملی مبارزه با کرونا به ساخت و تجهیز این دانشکده برگزار شد.

* تخصیص اعتبارات کرونا به خرید ساختمان برای دانشکده غیرقانونی است

نادری در این نشست با بیان این موضوع که برخی دانشجویان با وجود دارا بودن مدرک از بهترین دانشگاه‌های ایران و جهان در مقاطع دکتری و پسادکتری با درِ بسته جذب هیئت علمی مواجه می شوند خاطر نشان کرد: باید شفاف سازی شود که این شخص چگونه و با چه پروسه‌ای جذب شده است و اینکه آیا این جذب در شرایط عادلانه صورت گرفته است یا خیر!

بیشتر بخوانید:

نامه نوبخت برای اختصاص ۱۲۰ میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده دختر روحانی +سند

وی ادامه داد: در جایی دیگر در خصوص تخصیص اعتبارات ستاد ملی مبارزه با کرونا به خرید ساختمان دانشکده فناوری های نوین دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی خاطر نشان کرد: این کار  (تخصیص اعتبارات) غلط اندر غلط بوده، غیرقانونی بوده و من تعجب می کنم از برادر عزیزم جناب آقای دکتر زالی و دکتر نمکی که چرا این کار صورت گرفته و باید این پروسه شفاف سازی شود.

بیشتر بخوانید:

تخصیص ۱۰۰ میلیارد از اعتبارات کرونا به دانشکده محل تدریس‌ دختر روحانی

نادری درباره اظهارات واعظی رییس دفتر ریاست جمهوری پیرامون تخصیص اعتبار گفت: ایشان جوری صحبت کردند که انگار مقام معظم رهبری دستور فرمودند برای هیئت علمی شدن دختر جناب آقای روحانی ۱۲۰ میلیارد از اعتبارات ستاد ملی کرونا را بدهند به دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی! نمی دانم این سفسطه را ( در علم منطق) چه می نامند. خود آقای واعظی کمک کنند تا ما این نوع سفسطه را نام گذاری کنیم.

* پرداخت پول برای ساخت دانشکده چه تاثیری در مهار کرونا خواهد داشت؟

محمودی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هم در این نشست بیان کرد: کل هزینه‌کرد کرونای دانشگاه از ابتدای کرونا تا ۲۵ مهر ۷۰ میلیارد تومان بوده است ولی ۱۲۰ میلیارد تومان برای خرید یک ساختمان هزینه شده که مشخص نیست چه تاثیری در مهار کرونا خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

جذب‌های جناحی تا تبدیل دانشگاه به سنگر اصلاح‌طلبان +آمار

وی افزود: کارانه و حقوق کادر درمان بیمارستان های دانشگاه ماه هاست پرداخت نمی شود. ۷۰ میلیارد تومان را طی هشت ماه و خرد خرد به دانشگاه داده اند، اما چه می شود که ۱۲۰ میلیارد را یک دفعه و حتی بیشتر از مبلغ درخواستی(مبلغ درخواستی ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است) پرداخت کرده اند.این استاندارد دوگانه را کجای دلمان بگذاریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    9 0
    با معشیت مردم، نه، با مرگ و زندگی مردم بازی میکنن
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    3 6
    خیلی ها دخترشون جذب جاهای خوب شده همه هم بهش احترام می زارم ، شما الان مشکلت دختر روحانی ست یا دلارو فقر و گرسنگی مردم!؟
  • پسر IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    6 0
    از ماست که بر ماست
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    18 0
    تخصیص اعتبارات کرونا به خرید ساختمان برای دانشکده؟ سرطان اصلاحات؟
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    6 0
    تخصیص اعتبارات کرونا به خرید ساختمان برای دانشکده غیرقانونی است
  • حمیدحیدری IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    0 0
    از روحانی وواعظی بیشتر از اینها انتظار نیست.دکترنمکی چرا صدایش در نمی آید
  • محمدرسول کاملی IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    0 0
    وقتی سخنگوی وقت دولت روحانی به حسینی که ازصندوق ذخیره فرهنگیان اختلاس کرده بود لقب ذخیره انقلاب داد ازهمان موقع دزدیها را نهادینه کرد
  • ز IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    0 0
    خیلی ها با مدرک بالا و رزومه قوی امکان هیات علمی شدن رو ندارن این ادم با یه مدزک ازاد انهم نه دکتزا و بدون هیچ پیشینه علمی و تحقیقاتی و مقاله و اینکه گرایشش هیچ سنخیتی با رشته های این دانشگاه نداشته چطور میتونه حق صدها هزار نخبه و مطلع به علوم رو پایمال کته و اصولا با چه مجوزی اجازه اینکارو بهش دادن بجز بند پ و استفاده از راتت های دولتی!!! باید سریعتر رسیدگی بشه و دخترش از این سمت برکنار بشه وگرنه اخر و عاقبت استخدام ادمهای بی سواد در عرصه های علمی لطمات جبران ناپذیری به پیکره علم در این مملکت زده خواهد شد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس