کد خبر 1133286
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
سهام عدالت

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بازار بورس حدود ۰.۶ درصد رشد داشت اما با ادامه معاملات این روند نزولی شد و در نهایت شاخص با کاهش ۷ هزار و ۱۸ واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که شاخص کل با افت ۰.۴۹ درصدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۲۸۶ واحدی ایستاد.

بیشتر بخوانید:

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز در بورس

امروز گرچه در ساعات ابتدایی معاملات رو به افزایش بود و تا رقم یک میلیون و ۴۳۱ هزار و ۲۵ واحد هم رسید، اما بعد از آن روند نزولی را شروع کرد و در پایان معاملات آخرین روز کاری هفته با کاهش ۷ هزار و ۱۸ واحد روی رقم یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۲۸۶ واحد ایستاد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

 در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۸۷ هزار و ۱۳۶ تومان کاهش یافت و ۰.۶ درصد افت قیمت را در آخرین روز معاملاتی هفته جاری ثبت کرد. با احتساب این موضوع، ارزش سبد ۵۳۲ هزار سهام عدالت به ۱۲ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۹۸۰ تومان رسید. بنابراین، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۹۵۳ هزار و ۵۸۸ تومان رسیده است.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

 همچنین قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۶.۹۳ درصدی نسبت به  روز معاملاتی گذشته ۲۰ هزار و  ۵ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به  ۴ میلیون تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با ۶.۵۱ درصد افزایش  نسبت به روز معاملاتی قبل به ۱۹ هزار و ۹۲۶ تومان افزایش یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نرگس بصیریان IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    0 0
    خوب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس