کد خبر 1133214
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
تغییر موضع کومان درباره مسی پس از پیروزی در لیگ قهرمانان

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی قاطع شاگردانش در اولین بازی اروپایی‌شان رویکرد متفاوتی نسبت به کاپیتان تیم خود اتخاذ کرد.

به گزارش مشرق، کمتر از 24 ساعت پس از اعتراف رونالد کومان در نشست خبری قبل از بازی بارسلونا مقابل فرنس‌واروش در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا مبنی بر اینکه انتظار دارد بازی‌های بهتری را از لیونل مسی ببیند، کاپیتان آرژانتینی کاتالان‌ها با یک نمایش خوب و گلزنی از روی نقطه پنالتی جواب سرمربی‌اش را داد.

همین باعث شد که رویکرد کومان در قبال مسی تا حدودی تغییر کند و این بار به جای بیان انتظاراتش، از عملکرد کاپیتان 33 ساله تیم خود تمجید کند.

بیشتر بخوانید:

فتح پاریس توسط شیاطین سرخ و شروع پرقدرت بارسلونا

کومان در پاسخ به این سؤال که آیا عملکرد مسی توانسته نظر او را جلب کند، اظهار داشت: اگر مسی همیشه همین‌طور بازی کند که در این مسابقه دیدیم، من هیچ شکایتی از او نخواهم داشت. او در این بازی سخت تلاش کرد و از روی نقطه پنالتی هم گل زد، اما خب من هم در دوران بازی‌ام از روی نقطه پنالتی گلزنی می‌کردم. برای من اما فقط گل زدن مسی مهم نیست. او حتی اگر گل هم نزند، اما دو سه پاس گل بدهد هم راضی‌ام و بیشتر از این چیزی از او نخواهم خواست. در کل تمام بازیکنان خط حمله ما خوب بازی می‌کنند و این بهترین چیز برای یک مربی است. من فکر می‌کنم که تا الان توانسته باشیم نشان دهیم که چه بازیکنان فوق‌العاده‌ای در خط حمله‌مان داریم.

سرمربی هلندی بارسلونا ادامه داد: با حضور یک لئوی فوق‌العاده که دو پاس گل داد ما خوشحال میدان را ترک کردیم. در تیم ما رقابت برای رسیدن به ترکیب اصلی زیاد است و این فقط محدود به سمت راست خط میانی نمی‌شود. ما می‌توانیم مسی را در پست‌های متفاوت به کار بگیریم. هم می‌توانیم او را در سمت راست قرار دهیم، هم پشت مهاجم. در کل در خط حمله ما بازیکنان فوق‌العاده‌ای حضور دارند.

مسی و بارسلونا شنبه به زمین بازی برمی‌گردند تا در یک آزمون بزرگ‌تر یعنی ال‌کلاسیکو میزبان رئال مادرید باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس