کد خبر 1133175
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

انتخاب و خرید لوازم خانگی، یکی از بهترین و هیجان انگیزترین خریدها است. اما با توجه به تعداد بالای برندهای تولیدکننده لوازم خانگی، آپشن های متنوع موجود در محصولات و همچنین بالا رفتن میزان محصولات تقلبی در بازار، باید حواستان حسابی جمع باشد. در صورتی که اگر لوازم خانگی خود را از میان محصولات برندهای معتبر انتخاب کنید، کار کمی راحت تر می شود. زیرا تمامی این برندها، امتحان خود را پس داده و توانسته اند جایگاه خوبی در بازار لوازم خانگی به دست آورند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از نمایندگی سامسونگ، الجی و بوش در ادامه همراه ما باشید.

تاریخچه لوازم خانگی سامسونگ، الجی و بوش

سه برند سامسونگ، الجی و بوش، جزو برندهای شناخته شده در سطح دنیا هستند. محصولات این کمپانی ها بر اساس آخرید فناوری های روز طراحی شده اند. به همین دلیل نیز طرفداران زیادی در کشورهای مختلف دارند. در سال ۱۹۳۸ شرکتی با نام سامسونگ شروع به کار کرد. این برند از اوایل شروع به کار خود، فعالیت های گسترده ای انجام داده و خدمات خود را در حوزه خرید و فروش برنج، ماهی، خدمات بیمه ای و کشتی سازی و ... به متقاضیان ارائه می کرد. با گذشت چند سال و طی کردن فراز و نشیب هایی متعددی که بر سر راه این برند بود، این شرکت، قدم در صنعت تولید لوازم خانگی گذاشت. در این حوزه نیز توانست پیشرفت های روزافزونی داشته و موفقیت های متعددی را کسب کند. تا آن جا که امروزه به یکی از غول های بزرگ دنیا در این عرصه، تبدیل شده است.

یکی دیگر از برندهای کره ای مطرح در بازار لوازم خانگی، برند الجی است. این برند در سال ۱۹۵۸ با ادغام دو شرکت Goldstar و  Lucky، فعالیت خود را آغاز کرد. این برند با تولید اولین رادیو در کره، به شهرت رسید و در ادامه نیز در تولید انواع تلفن همراه، تلویزیون سیاه و سفید و یخچال، قدم های بزرگی برداشت. با توجه به فعالیت هایی که این شرکت انجام داده و تولیدات آن، الجی به عنوان نوآورترین برند کره ای شناخته می شود.

حتما بخوانید: پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

برند بوش نیز جزو نام آشناترین برندهای لوازم خانگی در جهان می باشد. این کمپانی در سال ۱۸۸۶ در آلمان پایه گذاری شده است. این شرکت در اوایل کار، در زمینه مهندسی ماشین آلات سبک و تعمیر لوازمی همچون تلفن، لوازم برقی و دستگاه های دیگر فعالیت داشت. برند بوش جزو آن دسته از برندهایی است که تا مرز ورشکستگی پیش رفته ولی به لطف درایت و تدبیر مؤسس آن، توانسته راه پیشرفت را دوباره از سر گرفته و امروزه به عنوان یک برند معتبر و پرفروش شناخته شود.

معرفی محصولات لوازم خانگی سامسونگ، الجی و بوش

برندهای لوازم خانگی سامسونگ، الجی و بوش، همانند دیگر برندهای معتبر و شناخته شده، در تلاشند تا هر روز محصولاتی با کیفیت و آپشن های مدرن، طراحی و تولید کنند. این موضوع باعث می شود تا دست خریداران باز باشد و بتوانند متناسب با سلیقه و نیازهای خود، محصولی مناسب را تهیه و خریداری کنند.

معرفی محصولات لوازم خانگی سامسونگ

برند سامسونگ با مدیریت وبرنامه ریزی بی نظیر مدیر آن و پشتکار کارکنان خود، امروزه به یکی از رقبای جدی برای معتبرترین برندهای جهانی تبدیل شده است. این برند بر پایه توجه به کیفیت، رقابت، خلاقیت، وحدت و فرهنگ، کار خود را پیش می برد. از این رو، توانسته محصولاتی با کیفیت و قابلیت های به روز تهیه و روانه بازار کند. این برند به منظور حمایت از خریداران، تمامی محصولات خود را در نمایندگی سامسونگ، به آنها ارائه می نماید.

· یخچال فریزر سامسونگ

تولید یخچال فریزرهای سامسونگ در مدل های درب فرانسوی، سای بای ساید، کمبی و دوقلو، باعث شده تا خریداران بتوانند متناسب با ابعاد آشپزخانه خود، اقدام به خرید آنها کنند. نوآوری بی حد در طراحی این محصولات و قابلیت هایی چون خنک کنندگی سریع، پخش هوا به صورت یکنواخت و مصرف انرژی کم، این محصولات را برای استفاده خانواده ها مناسب کرده است.

· ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی های سامسونگ در مدل های مختلفی چون درب از جلو و درب از بالا تولید شده و ظاهری زیبا و شیک دارند. در برخی از این محصولات می توانید حین شستشوی لباس ها، لباس دیگری به آنها اضافه کنید. بهره وری بیشتر، شستشو در کمترین زمان و مصرف انرژی و آب به صورت بهینه، از ویژگی های این محصولات می باشند.

· ماشین ظرفشویی سامسونگ

ظرفشویی های سامسونگ در ظرفیت های مختلفی تولید شده اند. همچنین در دو نوع مبله و رومیزی طراحی شده اند تا با نیاز خانواده ها تطابق داشته باشند.

· مایکروویو سامسونگ

مایکروویوهای سامسونگ دارای طراحی مدرنی هستند و به راحتی با لوازم دیگر ست می شوند. این محصولات دارای برنامه های متعددی بوده و می توانند غذا را با طعم و کیفیت بالا بپزند.

· جاروبرقی سامسونگ

جاروبرقی سامسونگ دارای موتور قدرتمند بوده و مکش بالایی دارد. متناسب با میزان کثیفی سطح مورد نظر، می توان قدرت مکش دستگاه را تنظیم نمود. استفاده از فیلترهای بهداشتی، باعث بالا رفتن طول عمر آنها شده است.

معرفی محصولات لوازم خانگی الجی

برند الجی با تولید محصولاتی مطابق با استانداردهای جهانی و با توجه به نیاز کاربران، سعی دارد تمامی نیازهای متقاضیان را پاسخ گو باشد. محصولات این برند از کیفیت بی نظیری برخوردار می باشند. این برند در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت دارد. از جمله لوازم تولید شده در این برند عبارتند از: ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، مایکروویو، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و... و. این محصولات را می توان در نمایندگی ال جی، مشاهده کرده و خریداری نمود.

o ماشین لباسشویی الجی

صفحه نمایش LED تعبیه شده بر روی لباسشویی های الجی، امکان انتخاب برنامه شستشو و انجام تنظیمات دستگاه را راحت تر کرده است. در نسل جدید لباسشویی های این برند می توان دو نوع شستشوی مختلف را به صورت همزمان تجربه کرد. این محصولات به هیچ عنوان به بافت لباس ها و رنگ آنها آسیب نمی زنند.

o ماشین ظرفشویی الجی

ظرفشویی های الجی را می توان در ظرفیت های مختلف، خریداری نمود. آب در این محصولات با قدرت بالا به ظروف پاشیده شده و باعث می شود تا چربی ها به صورت مؤثر از بین بروند.

o یخچال فریزر الجی

طراحی در مدل های مختلف، وجود آبسردکن، یخساز، خنک کنندگی سریع و ... از قابلیت های تعبیه شده در این محصولات می باشند. وجود قابلیت تغییر ارتفاع و تنظیم  طبقات در یخچال فریزرهای الجی، ظرفیت این محصولات را بالا برده است. خنک کنندگی یکنواخت در تمامی طبقات در نگهداری مواد غذایی برای طولانی مدت را امکان پذیر می نماید.

o اجاق گاز الجی

اجاق گازهای الجی، دارای قابلیت های به روزی چون جوجه گردان و درب شیشه ای دارای قابلیت خنک کنندگی و ... می باشد. استفاده از ترموکوبل، فندک و سرشیرهای با کیفیت، ایمنی استفاده از این محصولات را تضمین می نمایند.

معرفی محصولات لوازم خانگی بوش

برند بوش جزو برندهایی است که توانسته سبد تولیدات خود را روز به روز کامل تر نماید. نوآوری به همراه کیفیت بالای ساخت در این محصولات، رضایت کاربران را در پی داشته و باعث شده تا این برند به یکی از محبوب ترین برندهای لوازم خانگی در دنیا تبدیل شود. محصولات این برند در نمایندگی بوش که در سرتاسر کشور فعالیت می کند، به خریداران ارائه می شوند.

o ماشین ظرفشویی بوش

ماشین های ظرفشویی بوش در مدل های مبله و رومیزی تولید شده است. تکنولوژی ویژه برای شستشوی ظروف در این محصولات، وجود لک بر روی ظروف را غیرممکن کرده است. مواد شوینده در این محصول به خوبی با آب ترکیب شده و شستشوی بی عیب و نقص ظروف را ممکن می سازد.

o ماشین لباسشویی بوش

شستشوی بی صدا و در زمان کم را می توان با استفاده از لباسشویی های بوش تجربه کرد. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که در استفاده از آب و انرژی، صرفه جویی کرده و بهره وری بالایی دارند. برنامه های متعدد شستشو در این دستگاه ها، به شما اجازه می دهند تا لباس های دارای جنس مختلف را بدون آسیب به بافت آنها، شستشو دهید.

o جاروبرقی بوش

به جرأت می توان گفت، جاروبرقی بوش یکی از قوی ترین و با کیفیت ترین جاروبرقی های موجود در بازار است. این محصول با استفاده از متریال درجه یک ساخته شده و طول عمر بالایی دارد.

o یخچال فریزر بوش

استفاده از فیلترهای ضد باکتری و ضد بو در یخچال فریزرهای بوش، از فساد و خراب شدن مواد غذایی داخل آن جلوگیری می کنند. این محصولات را می توانید متناسب با فضای آشپرخانه، در طرح ها و رنگ های متنوعی خریداری نمود.

خدمات نمایندگی فروش و تعمیرات سامسونگ، الجی و بوش

تمامی برندهای مطرح لوازم خانگی به منظور بالا بردن کیفیت خدمات خود، خدمات فروش و پس از فروش را در نمایندگی های مجاز خود ارائه می دهند.

معرفی خدمات نمایندگی فروش و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

برند سامسونگ، تمامی تولیدات خود را به صورت تضمین شده به خریداران عرضه می کند. برای برخورداری از این گارانتی، باید محصولات این برند را از نمایندگی فروش لوازم خانگی سامسونگ خریداری کنید. در این مرکز علاوه بر ارائه ضمانت نامه، محصولات سامسونگ با قیمت های مناسبی به فروش می رسند. همچنین خریداران از اصل بودن محصولات مطمئن خواهند بود. با داشتن کارت گارانتی این مجموعه، به هنگام آسیب دیدن محصولات، می توانید به نمایندگی تعمیرات سامسونگ مراجعه کرده و از خدمات آن بهرمند شوید. البته تمامی دارندگان این محصولات می توانند از سرویس های این نمایندگی استفاده کنند؛ اما با داشتن کارت گارانتی، هزینه تعمیرات کاهش پیدا می کند. در این مرکز از تعمیرکاران متخصص و با تجربه کمک گرفته شده و تعمیرات دستگاه ها به صورت تضمین شده، انجام می شود.

معرفی خدمات نمایندگی فروش و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی الجی

یکی از اهداف برند الجی، کسب رضایت تمامی مصرف کنندگان محصولات این برند است. به همین سبب هم تولیدات خود را در نمایندگی فروش لوازم خانگی الجی و با قیمت های بسیار مناسب به فروش می رساند. ارائه کارت ضمانت نامه این محصولات از دیگر خدمات ارائه شده در این نمایندگی فروش می باشد. با این که محصولات این برند از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند؛ اما این بدان معنا نیست که هرگز خراب نمی شوند. ممکن است بر اثر یک ندانم کاری و یا استفاده نادرست از دستگاه، در آنها خرابی ایجاد شود. به منظور رعایت اصل مشتری مداری، این برند خدمات پس از فروش خود را در نمایندگی تعمیرات الجی، ارائه می کند. با مراجعه به این مرکز، تعمیرات لوازم خانگی ال جی در کمترین زمان و با هزینه های مناسبی انجام خواهد شد.

معرفی خدمات نمایندگی فروش و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش

برند بوش با ارائه تمامی محصولات خود به صورت ضمانت شده، خود را موظف می داند تا هر گونه ایراد و خرابی محصولات خود را در مدت زمان معینی، به صورت رایگان برطرف کند. البته برای برخورداری از این تسهیلات، باید این محصولات را از نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش خریداری کنید. با این کار از کیفیت لوازم خریداری شده نیز اطمینان کامل خواهید داشت. به هنگام بروز ایراد در هر کدام از لوازم خانگی بوش، شما می توانید به نمایندگی تعمیرات بوش مراجعه نموده و از خدمات آن بهرمند شوید. در این مرکز، تعمیرات لوازم خانگی بزرگ که جابجایی آنها دشوار است در محل و منزل انجام می شود. در ضمن در این نمایندگی تا حد ممکن از تعویض قطعات معیوب خودداری شده و تعمیر آنها در اولویت است. اما اگر قطعه معیوب قابل تعمیر نباشد، برای تعویض آن از قطعات اورجینال استفاده می گردد.

سخن پایانی

متخصصان در زمینه خرید و فروش و تعمیرات لوازم خانگی توصیه می کنند برای خرید و یا تعمیرات این لوازم، از خدمات و سرویس های نمایندگی های مجاز فروش و نمایندگی تعمیرات لوزام خانگی استفاده کنید. بسیاری از افراد برای پایین آوردن هزینه های تعمیرات، این دستگاه ها را به دست افراد ناشی و مراکز بی نام و نشان می سپارند. غافل از این که با این کار هم کیفیت عملکرد لوازم خانگی خود را کاهش می دهند و هم هزینه های تعمیرات را بالا می برند.


** این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس