کد خبر 1133173
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

برای آقایان همیشه پیراهن مردانه جذاب است و فرقی نمی‌کند که چندساله باشند یا چه سلیقه‌ای داشته باشند آن‌ها در مواجهه با پیراهن‌های متنوع همیشه تسلیم می‌شوند و دوست دارند یک مجموعه کامل از آن‌ها داشته باشند.

 پیراهن یک پای ثابت اکثراستایل‌های مردان است و علاوه بر مکان‌های رسمی و استایل‌های مجلسی در استایل‌های روزمره نیز معمولاً از پیراهن استفاده می‌شود و دنیای پیراهن‌های مردانه صرفاً به پیراهن مردانه رسمی محدود نمی‌شود.

سرمای پاییز و زمستان نیز نمی‌تواند مانع علاقه و استفاده از پیراهن در آقایان شود به‌طوری‌که خرید پیراهن مردانه همیشه برای آن‌ها لذت‌بخش است. در این مقاله به معرفی چهار مدل پیراهن محبوب در آقایان می‌پردازیم که در استایل‌های کژوال بسیار مورد توجه است.

پیراهن چهارخانه

به‌جرئت می‌توان به پیراهن چهارخانه لقب به محبوب‌ترین مدل پیراهن را داد.

پیراهن‌های چهارخانه بسیار متنوع هستند و در عین تنوع همیشه در زمره لباس‌های ساده قرار می‌گیرند. این طرح پیراهن در همه فصول مورد استفاده است اما تنوع و گستردگی آن در مدل‌های پاییزه و زمستانی همیشه بیشتر است.

 طرح‌های پیراهن‌های چهارخانه معمولاً از ۳ الگوی کلی پیروی می‌کنند؛

پیراهن چهارخانه ریز، پیراهن چهارخانه درشت و پیراهن چهارخانه ریز و درشت

انتخاب یکی از این سه مدل ارتباط مستقیم با سلیقه شما دارد اما اگر می‌خواهید لاغرتر به نظر برسید پیراهن مردانه چهارخانه ریز انتخاب مناسبی است.

 در انتخاب پیراهن چهارخانه به رنگ شلوار و کفش و لباسی که احتمالاً روی آن قرار است که پوشیدن نیز توجه کنید. در فصل پاییز می‌توانید از مدل‌های پیراهن چهارخانه استفاده کنید که در زیر به آن‌ها پرداخته‌شده است.

· پیراهن چهارخانه تیره

رنگ‌های تیره در فصل زمستان و پاییز به دلیل ویژگی ساختاری آن‌ها در جذب نور خورشید و گرما انتخاب مناسبی هستند و در پیراهن‌های چهارخانه نیز این موضوع را موردتوجه قرار دهید.

· پیراهن چهارخانه آستردار

امروزه مدل پیراهن‌های چهارخانه آستردار تولید می‌شود که آستر درونی آن‌ها مثل درون یک کاپشن طراحی‌شده و دارای پشم، خز یا پشم و شیشه است و گاه می‌تواند نقش یک سویشرت را برای شما بازی کند.

· پیراهن چهارخانه پشمی

یکی دیگر از خریدهای محبوب در آقایان خرید پیراهن مردانه چهارخانه پشمی است. این پیراهن به دلیل جنسی که دارد در روزهای سرد بسیار موردتوجه است. در اوایل پاییز و اوایل بهار می‌توان از آن به‌صورت تک نیز استفاده کرد.

نکته‌ای که در استایل‌هایی همراه با پیراهن چهارخانه باید به آن توجه شود این است که بهترین شلواری که می‌توان از آن استفاده کرد شلوار جین و شلوار کتان است.

پیراهن کتان

یکی از انتخاب‌های دیگر در فصول سرد پیراهن کتان است. این پیراهن یادآور مدل‌های ارتشی هستند که اولین بار در ارتش آمریکا استفاده شدند. پیراهن کتان با استفاده از الیاف کتان تولید می‌شود و ضخامت آن بسیار بالا است و دوام زیادی نیز دارد و برای طبیعت‌گردی بسیار مناسب است.

 این پیراهن معمولاً به‌صورت دو جیب تولید می‌شود. پیراهن کتان بسیار دیر چروک می‌شود و همین مسئله باعث شده تا در میان جوانان در استایل‌های کژوال به‌شدت محبوب باشد.

پیراهن کتان با شلوار جین و شلوار بگ که در اصطلاح به شلوارهای شش جیب معروف هستند، به‌خوبی ست می‌شود.

رنگ‌هایی که در تولید و دوخت پیراهن کتان بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرد، رنگ‌هایی هستند که در آن درون‌مایه قهوه‌ای و سبز بیشتر استفاده‌شده باشد و می‌توان محبوب‌ترین رنگ در پیراهن کتان را رنگ سبز یشمی یا سبز ارتشی دانست.

پیراهن جین

 یکی دیگر از استایل‌های محبوب در میان جوانان استایل‌های با استفاده از پیراهن جین است. طرح‌های پیراهن جین معمولاً ساده هستند و در مدل‌های یک و دو جیب تولید می‌شود. مدل پیراهن جین اغلب دوختی آزاد و در اصطلاح قواره بزرگ دارد دلیل این مورد این است که پارچه جین در صورت تنگ بودن پیراهن باعث اذیت شدن فرد استفاده‌کننده، می‌شود و گاه زیر پیراهن جین نیز در برخی استایل‌ها از تیشرت استفاده می‌شود.

ترکیب پیراهن جین و شلوار کتان مردانه و یا شلوار جین بارنگ متضاد با پیراهن، انتخاب بسیار مناسب است.

پیراهن مخمل

پیراهن‌های مخمل در زمره خاص‌ترین پیراهن‌ها قرار می‌گیرد پیراهن مخمل در اصطلاح به پیراهن کبریتی یا پیراهن مخمل کبریتی نیز معروف است این پیراهن گرمای زیادی دارد و معمولاً رنگ‌های قهوه‌ای و زرشکی و البته مشکی محبوب‌ترین مدل‌های آن را تشکیل می‌دهد.

 پیراهن مخمل در روزهای سرد انتخابی مناسب است. خرید پیراهن مخمل درواقع خرید پیراهن شیک است. پارچه مخمل در طول تاریخ همواره جزء زیباترین و شیک‌ترین مدل پارچه‌ها بوده است. البته نگهداری پارچه مخمل نسبت به پارچه کتان و یا حتی پشمی مقداری سخت‌تر است در ثانی یکی از معایب پارچه مخمل می‌توان به ساب رفتگی و ساییده شدن زودهنگام آن اشاره کرد.


** این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس