کد خبر 1133139
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
طرح جدید وزارت ورزش برای قراداد فدراسیون ها/سقف تعیین می شود

مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان از طرح جدید وزارت ورزش برای قرادادهای فدراسیون های ورزشی خبر داد.

به گزارش مشرق، مرتضی فلاح با اشاره به اینکه امیدواریم با تلاش بخش حقوقی فدراسیون های ورزشی محیط حقوقی ورزش کشور، سالم سازی شود و نظارت ها به گونه ای باشد که شاهد تضییع حقوق عمومی و مردمی نباشیم، اظهار کرد: به دنبال راهکاری بودیم تا سقفی را برای قراردادهای فدراسیون های ورزشی مختلف چه در حوزه انعقاد قرارداد با مربیان و چه در سایر بخش ها نظیر اسپانسرینگ، قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی، قراداد با کارگزار، امور خدماتی و...متناسب با ظرفیت هر رشته ورزشی تعیین کنیم.

وی ادامه داد: بنابراین اگر قراردادهای منعقد شده از سوی فدراسیون های ورزشی در بخش های مختلف بالاتر از سقف تعیین شده از سوی وزارت ورزش و جوانان باشد باید از باب مشورت و نه از باب دخالت نظر اداره کل امور حقوقی وزارتخانه احصاء شود.

مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه هدف ما این است که در پرونده های مطرح شده در حوزه انعقاد قراردادها شکست نخوریم و بازنده نباشیم، گفت: این طرح در حال نهایی شدن است و باید مجوزهای لازم برای اجرا و ابلاغ آن صادر شود تا پس از آن برای هر فدراسیون سقف متفاوتی در حوزه قراردادهای ورزشی اعلام شده و بر اساس آن عمل شود.

فلاح افزود: طرح مربوطه هم اکنون در مرحله نهایی قرار دارد و در صورتی که جامع و مانع بودن آن مورد تایید قرار گیرد، به تصویب می رسد و پس ازآن از سوی وزارت ورزش و جوانان ابلاغ می شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس