کد خبر 1132780
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
پیشنهاد عجیب «بوسنیچ» برای مجازات پیکفورد

دروازه‌بان اسبق تیم ملی استرالیا پیشنهادی عجیب برای مجازات «جردن پیکفورد» به علت خطای شدید بر روی «ویرجیل فن‌دایک» ارائه داد.

به گزارش مشرق، به نقل از میرور، در حساس‌ترین دیدار هفته پنجم لیگ برتر انگلیس در شهرآورد بندرنشینان، تیم اورتون در ورزشگاه خانگی خود به مصاف لیورپول رفت که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

کلوپ به مدافع آسیب‌دیده لیورپول روحیه داد

مدافع تنومند تیم فوتبال لیورپول در دقیقه ۱۱ این دیدار در برخورد شدید با پیکفورد، دچار مصدومیت شدیدی شده و بلافاصله پس از بازی راهی بیمارستان شد. پس از آزمایش بر روی زانوی این بازیکن مشخص شد که او دچار پارگی رباط صلیبی شده و احتمالا فصل جاری را از دست خواهد داد.

پس از این مصدومیت بسیاری از هواداران و کارشناسان فوتبال‌، خطای دروازه‌بان اورتون را یک اقدام غیر اخلاقی دانسته و خواهان محرومیت‌های سنگینی برای او شدند. یکی از این افراد «مارک بوسنیچ» دروازه‌بان اسبق تیم‌های استرالیا، چلسی و منچستریونایتد است که چهره‌ای نام آشنا برای ایرانی‌ها محسوب می‌شود.

او در خصوص این خطا به اسکای اسپرت، گفت: موضوعی که هیچوقت به طور جدی مورد توجه قرار نگرفته، این است که در مورد اینگونه برخوردهای شدید که امنیت حریف را به خطر می‌اندازد هیچ تصمیم بازدارنده‌ای اتخاذ نشده است.

وی ادامه داد: من واقعا فکر می‌کنم که باید یک عامل بازدارنده وجود داشته باشد. این خطاها شاید از روی عمد نباشد اما می‌تواند زندگی ورزشی یک بازیکن را برای مدتی طولانی به خطر بیاندازد. 

بوسنیچ افزود: به نظر من پیکفورد باید تا زمان برطرف شدن مصدومیت فن‌دایک و بازگشت او به میادین، محروم شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    0 0
    درست میگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس